دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پیام مشترک آیت الله طبرسی و استاندار مازندران

آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و محمد اسلامی استاندار مازندران در آستانه ۲۲ بهمن پیام مشترکی صادر کردند. ​

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و محمد اسلامی استاندار مازندران در آستانه ۲۲ بهمن پیام مشترکی صادر کردند.

 متن کامل این پیام بدین شرح است:

والفجر و لیال عشر

یوم‌الله بیست‌ودوم بهمن، روز تجلی افتخار، عزت، اقتدار و خودباوری ملت بزرگ ایران است که با جانفشانی و ایثار خون خود برای پیروزی حق بر باطل و استقرار حکومت صالحان قیام کردند.


امروز در طلیعه چهلمین سال از حیات پربرکت انقلاب و با گذشت 39 سال از خیزش عظیم ملت ایران در مقابله با استکبار و احیای ارزش های اسلامی، به برکت باور، آگاهی، بصیرت، ایمان و شجاعت ملت بزرگ ایران اسلامی و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، با وجود دشمنی‌ها و توطئه‌های دائمی استکبار جهانی، ایران اسلامی همچنان راه درخشان اقتدار، عزت و مسیر پرافتخار خود به سمت آرمان‌های انقلابی و آینده ای‌آباد و پرتلالو را استمرار می‌بخشد.


خدا را شاکریم که شجره طیبه انقلاب اسلامی با همه توطئه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان در پرتو جانفشانی شهدا و ایثارگری و حضور در صحنه ملت غیور و انقلابی ایران همچون درختی سبز و تنومند به ثمر نشسته و در مسیر حیات بخش آرمان های الهی به سوی شکوفایی و بالندگی به پیش می رود.

بی‌تردید عموم مردم انقلابی، شهیدپرور و ولایت‌مدار مازندران، همگام و هم‌صدا با مردم غیور ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و خلق حماسه‌ای دیگر؛ موجب تقویت اقتدار نظام، خرسندی دوستان انقلاب و ناامیدی دشمنان شدند و پاسخی کوبنده به ادعاهای بدخواهان به سرکردگی آمریکا خواهند داد.

اینجانبان با تبریک و تهنیت به مناسبت سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از اقشار و آحاد مختلف ملت مؤمن، متعهد و همیشه در صحنه استان مازندران در کنار مردم انقلابی در جای جای ایران اسلامی، برای شرکت گسترده در راهپیمایی عظیم و سراسری یوم‌الله 22 بهمن دعوت به عمل می‌آوریم و امیدواریم همچون گذشته با حضور حماسی، انقلابی و توصیف‌ناپذیر خود در روز عید واقعی انقلاب 22 بهمن، اقتدار، صلابت و عظمت انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمنان انقلاب را نقش بر آب کرده و برگ زرین دیگری به تاریخ افتخارات و حماسه‌آفرینی‌های خود بیافزایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha