سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 440197
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
۲۲ بهمن

حوزه/ حوزه جامعه‌المصطفی به مناسبت فرارسیدن سی‌ونهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن بیانیه جامعه‌المصطفی‌العالمیه به مناسبت ۲۲بهمن به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

«وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا؛

و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است». (اسرا: 81)

انقلاب اسلامی، پایان‌بخش شب سیاه ظلم و جور، فساد، تبعیض، فقر، تباهی، استبداد، وابستگی و آغاز نوزایی ایران اسلامی و به اهتزاز درآمدن پرچم الله‌اکبر بر فراز ایران است.

یوم‌الله 22 بهمن، یادمان حماسه پیروزی، روز استحكام پایه‌های انقلاب، روز تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره)، روز بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) و روز ادای احترام به مقام شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است كه در پیروزی انقلاب و حفظ دست‌آوردهای آن مشاركت داشته‌اند.

با گذشت 39 سال از انفجار نور و وقوع معجزه قرن، گفتمان مقتدر و منحصر به فرد انقلاب اسلامی، که بر مبنای اصول، مبانی و ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) و با اراده ولی فقیه و رهبری انقلاب تولید و با شاخصه «دفاع از مظلوم» و «ستیز با ظالم» در سپهر جهانی تبلور پیدا کرده است؛ با وجود زنجیره‌ای از فتنه‌ها، نقشه‌ها و توطئه‌های شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم، هم‌اکنون انسجام، اقتدار و سازمان‌دهی جبهه مقاومت را فراتر از جغرافیای ایران و منطقه رقم زده است.

رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، «پیروی از ولایت فقیه»، «وحدت و مقاومت ملی» و «حضور آگاهانه و به‌موقع مردم در صحنه‌های نیاز انقلاب» است. موفقیت‌های حیرت‌انگیز انقلاب اسلامی، تأثیرات شگرفش را در محیط بین‌الملل، بیش از هر مقطع تاریخی دیگر آشکار ساخته و جهان امروز خواستار فراهم شدن بسترهای لازم برای برخورداری از نقشه راه، طرح‌ها و الگوهای جمهوری اسلامی ایران برای دگرگون‌سازی ساختار و هندسه قدرت است.

جامعه‌المصطفی‌العالمیه با گرامی‌داشت یاد و خاطره جاودان امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نیز شهیدان مدافع حرم در سنگرهای مقاومت اسلامی منطقه و دعوت از آحاد مردم مؤمن، انقلابی و ولایتمدار ایران برای حضور گسترده، پرشور و باشکوه در راه‌پیمایی سراسری 22 بهمن، اعلام می‌دارد ملت ایران یوم‌الله 22 بهمن را فرصتی مبارک برای تجدید پیمان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، امام(ره) و شهدای تاریخ‌ساز، بیعت دوباره با مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و نمایش توانمندی‌های سرشار به جبهه گسترده بد‌خواهان نظام می‌دانند.

جامعه‌المصطفی‌العالمیه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha