سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام نوفرستی

حوزه/قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «22 بهمن امسال به‌یادماندنی و مانند سایر راهپیمایی‌ها ماندگار شد»، اظهار داشت: مردم در انقلاب اسلامی همچون موقعیت‌های مختلف با حضور خودشان مجدد به اسلام و انقلاب لبیک گفتند و قطعاً این حضور باشکوه در ادامه راه امام و شهدا با تبعیت از رهبری، مایه ناامیدی دشمنان می‌شود.

قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان اسلام از مقاومت مردم و استمرار نظام عصبانی هستند، گفت: دشمنان به دنبال این هستند که حضور مردم در مراسم دفاع از نظام اسلامی کم‌رنگ شود اما مردم به استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی که مخالف با نظام هستند با مشت‌های گره‌کرده خود نشان دادند محکم‌تر از قبل پای نظام و رهبرشان هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما امروز با مشت‌های گره‌کرده شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سر دادند و نفرت و انزجار خود را از این‌ها اعلام کردند، گفت: این حضور باشکوه مردم برای استکبار جهانی پیام روشنی داشت.

حجت‌الاسلام نوفرستی با بیان اینکه استکبار جهانی و برخی از دست‌نشانده‌های آن‌ها در منطقه و عوامل آن‌ها در داخل اعم از سلطنت‌طلب‌ها و منافقین و حتی برخی از فرقه‌هایی که دست آن‌ها در دست آمریکا و صهیونیست است این‌ها از دشمنی خود دست‌بردار نیستند و پیوسته در مقابل نظام توطئه داشتند، گفت: آنچه روشن است اینکه در فتنه 88 فتنه دشمن 8 ماه طول کشید تا مردم متوجه شدند که این‌ها فتنه‌گر هستند اما در مورد اتفاقات دی‌ماه 96 این‌یک هفته هم طول نکشید و مردم با حضور خود بساط فتنه را جمع کردند.

وی گفت: این‌ها نشان می‌دهد که مردم هرروز با بصیرت تر و بیدارتر از قبل می‌شوند و دشمن و ترفندهای جدید او را بهتر می‌شناسند.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha