یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کلیسای قدس

حوزه/ سخنگوی حماس از امت اسلام خواست در برابر تمام پروژه ها و توطئه های صهیونیستی که با هدف محو مسئله فلسطین صورت می گیرد مقابله کنند و این توطئه ها را رسوا و نقش برآب کنند و از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی اقدام ظالمانه رژیم صهیونیستی مبنی بر جریمه کلیساهای شهر قدس به مبلغ 19 میلیون دلار که با هدف فراری دادن اهالی قدس و استمرار روند یهودی سازی این شهر صورت می گیرد، جنبش حماس با صدور بیانیه ای این اقدام ظالمانه را ادامه دادن به جنگ دینی صهیونیست ها علیه ملت فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی دانست.

فوزی برهوم سخنگوی حماس گفت: این اقدام صهیونیست ها از پیامدهای خطرناک تصمیم ترامپ و دولت آمریکا علیه حقوق مردم فلسطین است که با هدف تثبیت وجود اشغالگران در قدس و فلسطین صورت می گیرد.

وی خواستار واکنش عملی و میدانی کشورهای جهان علیه این اقدام شد و از همه خواست با این اقدام خطرناک صهیونیست ها مقابله کنند و از سوی دیگر خواستار تشدید انتفاضه قدس علیه اشغالگران و اقدامات آنها شد.

برهوم از امت اسلام خواست در برابر تمام پروژه ها و توطئه های صهیونیستی که با هدف محو مسئله فلسطین صورت می گیرد، مقابله کنند و این توطئه ها را رسوا و نقش برآب کنند و از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha