جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تکذیب شایعه

حوزه/ اخیراً در شبکه‌های اجتماعی شایعه ای به سرعت پخش‌شده و ضدانقلاب‌های داخلی هم به آن پرداخته‌ و ضمن ایجاد شبهه و سؤال در افکار عمومی، نوک پیکان اتهام و تضعیف را به سمت حوزه علمیه خواهران، جامعه روحانیت، نظام و نهادهای انقلابی نشانه رفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، در پی ایجاد شایعه ای در شبکه های اجتماعی مبنی بر این که »مریم دلباری متولد 1358 آبادان از فعالان ادبی و فرهنگی این شهرستان به اتهام ارتباط با دراویش به 18 ماه حبس تعزیری و 2 سال تبعید به بوشهر و خدمت اجباری در حوزه علمیه خواهران آن شهرستان محکوم شده است،« روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر جهت تنویر افکار عمومی، در بیانیه ای به این شایعه واکنش نشان داد.

 بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

یکی از مهم ترین برنامه های دشمن تقویت ضد انقلاب و ایجاد ناامنی ها و اغتشاشات در سطح کشور و در نهایت تضعیف نظام و ناامیدی مردم از نهادهای انقلابی است که به همین دلیل همه آن هایی که از انقلاب اسلامی ایران کینه ای به دل دارند، برای تحقق این هدف شوم دشمن، دست به دست هم داده اند و هر روز سناریوی تازه ای را آغاز می کنند.

به دنبال همه سناریوهای شکست خورده دشمنان انقلاب، اکنون ضد انقلاب با ساختن و پرداختن به شایعه ای جدید و کاملا دروغ، به دنبال عقده گشایی هستند.

»مریم دلباری متولد 1358 آبادان از فعالان ادبی و فرهنگی این شهرستان به اتهام ارتباط با دراویش به 18 ماه حبس تعزیری و 2 سال تبعید به بوشهر و خدمت اجباری در حوزه علمیه خواهران آن شهرستان محکوم شده است«.

شایعه بالا خبری است که اخیراً در شبکه‌های اجتماعی به سرعت پخش‌شده و ضدانقلاب‌های داخلی هم به آن پرداخته‌اند و ضمن ایجاد شبهه و سؤال در افکار عمومی، نوک پیکان اتهام و تضعیف را به سمت حوزه علمیه خواهران، جامعه روحانیت، نظام و نهادهای انقلابی نشانه رفته است.

روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، این شایعه را با قاطعیت تکذیب می کند و از افکار عمومی خواهان بررسی و تحقیق بیشتری در محتویات شبکه‌های اجتماعی است که هر خبر کذبی را به سادگی و بدون تحقیق و بررسی باور نکنند و نسبت به حوادث و سناریوهای دشمن و اهداف آنان، آگاهی و بصیرت خود را بالا ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha