پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسؤول مدرسه علمیه سفیران هدایت بابل

مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) ‌آمل با تأکید بر این که نباید آرمان ها و ارزش های انقلاب مورد بی توجهی قرار گیرد، گفت: بی توجهی به این آرمان های اصیل خطر جدی برای انقلاب و نظام است که باید با سرعت اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور، مسئول مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل، امروز در نشست بصیرتی در این مدرسه علمیه با اشاره به طرح مسأله مهم عدالت از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: بیان این موضوع مهم توسط مقام معظم رهبری باید تلنگری برای مسؤولان کشور باشد.

حجت الاسلام تقی پور در ادامه سخنان خود با بیان این که آرمان های انقلاب اسلامی بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: همان طور که رهبری فرمودند نباید  این آرمان های ارزشمند ذبح شود.

استاد حوزه علمیه مازندران، بی توجهی مسئولان نسبت به آرمان های اصیل را مهم ترین عامل این بی توجهی ها دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بر مبنای همین آرمان های اصیل شکل گرفت و پایه گذاری شد و اگر این آرمان ها و ارزش ها مورد بی توجهی قرار گیرد، خطری جدی پیش روی انقلاب است.

مسئول مدرسه علمیه سفیران هدایت بابل با بیان این که مبارزه با اشرافی گری و برقراری عدالت واقعی در جامعه یکی از مهم ترین و محوری ترین شعارهای انقلاب اسلامی بوده، خاطرنشان کرد: نباید در دهه چهارم این انقلاب الهی شاهد بی توجهی به این آرمان ها باشیم.

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به این که این که مسئولان همه امکانات و توجه خود را به سوی یک قشر خاص سوق می دهند به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست، تصریح کرد: مساوات و برابری در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در همه سطوح کشور مورد توجه جدی قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که نباید آرمان ها و ارزش های انقلاب مورد بی توجهی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: بی توجهی به این آرمان های اصیل خطر جدی برای انقلاب و نظام است که باید با سرعت اصلاح شود.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با بیان که توجه به محرومان و مستضعفان همواره باید جزء اولویت های مسئولان کشور باشد، ادامه داد: این اقشار نقش پررنگ ترین در عرصه ها و صحنه های مختلف این انقلاب داشته اند.

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به این که نباید آن دسته از افرادی که هیچ نقشی در انقلاب نداشته و ندارند بیشترین سهم را از امکانات کشور ببرند، خاطرنشان کرد: این وظیفه دولت است در تقسیم منابع میان اقشار مختلف جامعه توجه ویژه ای به قشر محروم داشته باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با هشدار به اشرافی گری مسئولان از آن به عنوان یکی از آسیب های جدی انقلاب یاد کرد و گفت: ملت بزرگ ایران انقلاب کردند تا اشرافی گری و تبعیض در این کشور از بین برود.

مسئول مدرسه علمیه سفیران هدایت بابل با تأکید براین که تفکر اشرافی گری از هیچ مسئولی در نظام اسلامی پذیرفتنی نیست، خاطرنشان کرد: وجود این تفکر در میان برخی مسئولان یک خطر جدی است که انقلاب و نظام را تهدید می کند.

حجت الاسلام تقی پور با بیان این که تبعیض و بی عدالتی در کشور سد بزرگی در برابر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است، افزود: برای برقراری عدالت اجتماعی باید نگاه اشرافی گری در میان مسئولان حذف شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مسئولان باید از جنس مردم باشند، تصریح کرد: متأسفانه برخی از مسئولان درد آشنا نیستند و نمی توانند تصمیم درستی برای رفع مشکلات و دغدغه های مردم بگیرند.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با بیان این که وجود فاصله طبقاتی زیاد میان مردم و مسؤولان به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست، خاطرنشان کرد: وقتی مسئولان و مدیران کشور هم سطح با مردم جامعه باشند به طور حتم مشکلات کشور بهتر و با سرعت و دغدغه بیشتری رفع خواهد شد.

حجت الاسلام تقی پور در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به طرح دو فوریتی اعاده اموال نامشروع مسئولان در مجلس اشاره کرد و گفت: تصویب این طرح در تحقق شعارهای عدالتخواهانه انقلاب بسیار مؤثر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha