جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید علی فضل الله

حوزه/ حجت الاسلام فضل الله تاکید کرد یاری فلسطین، تکلیفی عربی، اسلامی و انسانی است و فلسطین هیچ گاه تن به فتنه های مذهبی و سیاسی نخواهد داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، امروز گروهی از ائتلاف اصناف و اتحادیه های لبنان برای یاری مسجدالاقصی و فلسطین، با حجت الاسلام و المسلمین سید علی فضل الله دیدار کردند.

حجت الاسلام فضل الله در این دیدار تاکید کرد یاری فلسطین، تکلیفی عربی، اسلامی و انسانی است و فلسطین هیچ گاه تن به فتنه های مذهبی و سیاسی نخواهد داد.

وی افزود: تلاش برای متحد ساختن امت اسلامی با محوریت فلسطین از مهم ترین اعمال به ویژه در مرحله کنونی است، زیرا برخی دشمنان بنا دارند به مسئله فلسطین خاتمه داده و آن را از یادها محو سازند و برای رسیدن به این هدف است که جهان عرب و اسلام را درگیری فتنه و جنگ داخلی کرده اند تا فلسطین را از لیست اولویت های مسلمانان حذف کنند، اما فلسطین و قدس همواره در یاد و خاطر مسلمانان است و همه ما باید برای حفظ مردم فلسطین در سرزمین خود تلاش کنیم، زیرا حمایت از فلسطین باید از طریق حمایت از مردم آن صورت بگیرد و در عین حال ما نباید تکالیف دیگر خود را فراموش کنیم و به حمایت حقوقی و اجتماعی از مردم فلسطین پرداخته و اقدامات و جنایت های اسرائیل را در سطح جهانی رسوا سازیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha