جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه یزد

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان یزد بر ایجاد اشتغال و ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به نیازمندان و مستضعفان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در ديدار مدیر کل کمیته امداد استان یزد و جمعی از کارکنان این نهاد كه هم‌زمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری برگزار شد، با اشاره به اهمیت محرومیت‌زدایی در جامعه، گفت: کمیته امداد یادگار ارزشمند امام(ره) است و هرروز به اهمیت و عظمت آن افزوده می‌شود.

وی بابیان اینکه امام(ره) عاشق خدا و خدمت به بندگان خدا بود، افزود: روحیه محرومیت‌زدایی از جمله خصوصیات بارز امام خمینی (ره) بود و رسیدگی به وضعیت معیشت مردم از اصلی‌ترین دغدغه‌های ایشان بود.

امام‌جمعه یزد ادامه داد: توجه و دلسوزی نسبت به بندگان خدا در امور معنوی و مادی و همچنین رسیدگی و سرکشی به فقرا در مناطق محروم و روستایی از توصیه‌های امام (ره) بود.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد با تأکید بر اهمیت ایجاد اشتغال و ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به نیازمندان، گفت: حرکت و تلاش کمیته امداد باید به خودکفایی نیازمندان و زنان سرپرست خانوار منجر شود.

آیت‌الله ناصری با بیان این که خدمت به مستضعفان موجب برکت و بقای انقلاب اسلامی است، افزود: برخورد مناسب با نیازمندان و جلب رضایت بندگان خدا و رفع مشکل آنان در سرلوحه کارها قرار داده شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha