چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
افزایش اعتراضات مردم کشمیر به کشته شدن مردم بیگناه به دست نیروهای امنیتی هند

حوزه/ مردم کشمیر در اعتراض به کشته و زخمی شدن شهروندان بیگناه به دست نیروهای امنیتی هند در نقاط مختلف کشمیر دست به اعتراض زدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» مردم کشمیر در اعتراض به کشته و زخمی شدن شهروندان بیگناه به دست نیروهای امنیتی هند در نقاط مختلف کشمیر بخصوص وقایع اخیر منطقه شوپیان دست به اعتراض زدند.

در روزهای اخیر منطقه شوپیان شاهد کشته و زخمی شدن تعدادی از مسلمان کشمیری بود که همین امر سبب اعتراض گسترده مردم شده است.

گروه‌های مختلف آزادی طلب با برگزاری راهپیمایی و تجمعات اعتراض آمیز خواستار توقف اعمال خشونت علیه کشمیریان شده و سکوت مجامع بین المللی بویژه سازمان ملل متحد را مایه ننگ و شرم آنها دانستند.

هم چنین معترضین ادعای ارتش هند مبنی بر تروریست بودن این افراد را بشدت رد نموده و در مقابل متوقف نمودن پرونده افسر ارتش هند که متهم به قتل در منطقه کشمیر بود را مترادف با نمک پاشیدن به زخم مردم مظلوم کشمیر دانستند.

رهبران جنبش های آزادیخواه بر حق انتخاب سرنوشت توسط خود مردم کشمیر تاکید نموده و متهم نمودن این جنبش ها به اقدامات تروریستی را برای متهم نمودن آن و فراهم نمودن جوازی برای قلع و قمع نهضت های مردمی دانستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha