سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
خواهران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان از فعالیت تبلیغی قریب به ۷۰۰ مبلغ خواهر در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از ۵۰۰ نفر در مدارس پاسخگوی سؤالات و شبهات نسل نوجوان و جوان هستند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، صبح امروز در جریان سفر مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور به لرستان، در جمع خواهران طلبه مدارس علمیه شهرستان خرم آباد، در مدرسه علمیه معصومیه(س) با ارائه گزارشی از وضعیت کلی حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: حوزه علمیه استان لرستان حوزه ای پویا و فعال است که با تربیت طلابی توانمند در راستای اشاعه و گسترش فرهنگ دینی قدم بر می دارد.

وی با اشاره به اینکه طلاب مدارس علمیه استان لرستان در مسابقات قرآنی، علمی،پژوهشی و...همواره حائز رتبه های برتر در کشور هستند گفت:طلاب با انگیزه در رقابت ها و مسابقات مختلف در سطوح استانی و ملی شرکت کرده و همواره خوش درخشیده اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان این که هم اکنون قریب به ۷۰۰ نفر خواهر مبلغه در سطح استان به تبلیغ آموزه های دینی و سیره اهل بیت(ع) مشغول تبلیغ هستند، خاطر نشان کرد: از این تعداد بیش از ۵۰۰ نفر در مدارس پاسخگوی سؤالات و شبهات نسل نوجوان و جوان هستند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه در سطح حوزه علمیه خواهران قریب به ۱۳۰ وبلاگ در فضای مجازی مشغول فعالیت تبلیغی هستند، گفت: طلاب و مبلغان مدرسه علمیه محدثه(س) بروجرد در تبلیغ فضای مجازی در حوزه وبلاگ های دینی به نحو احسن رسالت تبلیغی خود را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه امسال نیز ۹۰ نفر از خواهران مبلغه در کاروان های راهیان نور در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  تلاش می کنند، افزود: مبلغان در این کاروان ها به عنوان مبلغه علاوه بر تبلیغ آموزه های دینی در راستای ترویج روحیه ولایت مداری و شهادت طلبی در بین بانوان فعالیت می کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری تبلیغی با ادارات و نهادهای مختلف در راستای اشاعه سبک زندگی اسلامی، ادامه داد: فعالیت تبلیغی مبلغان در راستای توانمند سازی دینی و فرهنگی مددجویان کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی و بیماران مراکز درمانی فعالیتی چشمگیر است.

حجت الاسلام موسوی اجرای برنامه تبلیغی اشاعه فرهنگ زکات در جامعه را از دیگر فعالیت های تبلیغی مبلغان در جامعه عنوان و خاطر نشان کرد: در این زمینه طلاب با اجرای برنامه های مختلف رسانه ای در راستای گسترش فرهنگ زکات در جامعه قدم بر می دارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان، تربیت مربی قرآن، اجرای طرح تبلیغی «بیان»، آموزش مهارت های زندگی، برگزاری کارگاه های سبک زندگی، هادیان بصیرت و تربیت ارزیاب نشریات را از دیگر فعالیت ها و برنامه های حوزه خواهران استان برشمرد.

حجت الاسلام موسوی در پایان پیگیری برای ساخت و شتاب بخشی به احداث مراکز حوزوی خواهران در شهرستانهای خرم آباد، نورآباد، کوهدشت و دورود را از دیگر برنامه های عمرانی مدیریت حوزه خواهران استان لرستان اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی اکبر IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    3 0
    سلام دختری که وسط نشسته و خودکار آبی دستسه و مشغول نوشتنه معلومه از اون دخترای حساس مودب و باشخصیته
  • ... IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
    2 0
    سلام دختری که وسط نشسته و خودکار آبی دستسه و مشغول نوشتنه معلومه از اون دخترای حساس مودب و باشخصیته کاش چنین همسری داشتم
  • آمل IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
    2 0
    سلام ب مدیر سایت لطفا" همه نوشتهامو ثبت کنین با تشکر