جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سعید مهدوی امین

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان از ثبت اطلاعات تبلیغی ۶۰۰ بانوی طلبه و استاد حوزه علمیه خواهران این استان در سامانه تبلیغ این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی امین، پیش از ظهر امروز در جلسه موسسین، هیئت امنا و اساتید حوزه علمیه خواهران استان لرستان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور در مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد برگزار شد، با بیان این که حوزه های علمیه و مبلغان دینی پرچمداران صیانت از عرصه دین و ولایت هستند، گفت: خواهران مبلغه دارای ظرفیت تبلیغی عظیمی هستند که باید با برنامه ریزی از این ظرفیت بهره برداری شود.

وی از ساماندهی خواهران مبلغه در راستای اثرگذاری بیشتر تبلیغ در جامعه خبر داد و افزود: در این راستا خواهرانی که بصورت جلسات خانگی فعالیت می کنند نیز ساماندهی شده اند و فعالیت تبلیغی آنها رصد خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان همچنین از ثبت اطلاعات تبلیغی ۶۰۰ بانوی طلبه و استاد حوزه خواهران این استان در سامانه تبلیغ این سازمان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی با برگزاری کارگاه های متعدد آموزشی در زمینه های مختلف در راستای ارتقاء توان علمی و تبلیغی مبلغان گام بر می دارد، خاطر نشان کرد: در طول سال این سازمان کارگاه های مهارت افزایی را برای خواهران مبلغه زیر نظر اساتید مجرب برگزار می کند.

حجت الاسلام مهدوی امین در ادامه با اشاره به این که حوزه های علمیه پاسداران صیانت از علوم دینی و اهل بیت(ع) هستند، گفت: مبلغان با کسب تزکیه و علم با تبلیغ هدفمند خود در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه گام بر می دارند.

وی در پایان با بیان اینکه مبلغان باید با تسلط بر علم حوزه و علوم روز پاسخگوی سوالات و شبهات مخاطبان باشند افزود: مبلغان برای تبلیغ موثر و کارآمد باید با مطالعه و تحقیق مستمر به تبلیغ بپردازند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha