پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
میرعمادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی گفت: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند تربیت عالمان باسواد، مهذب و بصیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از خرّم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، صبح امروز در جریان سفر مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور به لرستان، در جمع خواهران طلبه لرستانی در مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد با بیان اینکه مهمترین رسالت طلاب و مبلغان علوم دینی مسأله تربیت و هدایت جامعه است، گفت: در این زمینه مبلغان باید با سعه صدر، اخلاص و دلسوزی در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی و تحکیم نهاد خانواده رسالت خود را انجام دهند.

وی با بیان این که پرچم تبلیغ دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع) در دست مبلغان و طلاب است، بیان داشت: حفظ و تحکیم اعتقادات دینی افراد جامعه از رسالت ها و وظایف مهم طلاب است که باید مبلغان در راستای تحقق این هدف از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه طلاب باید قدر جایگاه تبلیغی خود را بدانند، خاطر نشان کرد: طلاب باید با تهذیب نفس و علم اندوزی علوم حوزه بتوانند در جامعه بصورت متقن و مستدل پاسخگوی سؤالات و شبهات افراد جامعه باشند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که طلاب باید برای تبلیغ و اشاعه دین عالم باشند، گفت: علم، عمل و بصیرت از ویژگی ها و شاخصه های اصلی برای تبلیغ موفق و اثرگذار در جامعه است و طلاب و مبلغان با دارا بودن این ویژگی ها می توانند رسالت تبلیغی خود را به نحو احسن انجام دهند.

رئیس شورای حوزه علمیه لرستان در پایان، طلاب و مبلغان علوم دینی را به تهذیب نفس، مطالعه و تحقیق و پژوهش دعوت کرد و گغت: طلاب قدر سال های تحصیل و رسالت تبلیعی خود را بدانند و با تمام توان در انجام رسالت دینی کوشا باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha