سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
من عاشق مبارزه با صهیونیست هستم

حوزه/خادم مستقر در کانال کمیل و حنظله از راه اندازی پویش «ما عاشق مبارزه با اسرائیل هستیم» و روزشمار نابودی رژیم صهیونیستی خبر داد.

سید مسعود شالفروشان، از خادمان مستقر در کانال کمیل و حنظله، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با اشاره به تأکیدات رهبری پیرامون ضرورت توجه به فضای مجازی و اهمیت رسانه در فضاسازی و معرفی فرهنگ راهیان نور اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با مدیر کل اوقاف سوریه، بشارت اقامه نماز را در قدس داده و دو سال پیش هم به نابودی رژیم صهیونیستی در ۲۵ سال آینده اشاره کردند؛ از این رو پویش «ما عاشق مبارزه با اسرائیل هستیم» را در مناطق عملیاتی جنوب راه اندازی کردیم.

این خادم شهدا، با بیان اینکه روزشمار پایان زندگانی رژیم اشغالگرقدس را تهیه کرده ایم، افزود: این روزشمار از زمان سخنان رهبر معظم انقلاب فعال شده و هر کدام از زائران می توانند با آن عکس گرفته و در فضای مجازی قرار دهند.

شالفروشان درباره علت انتخاب کاروان های راهیان نور برای عضویت در چنین پویشی بیان کرد: دفاع مقدس فرهنگ مبارزه و استقامت ملت ایران است که نتیجه مقاومت و ایستادگی پس از هشت سال، پیروزی و عدم کوتاه آمدن از یک وجب خاک کشور بود و ما در پویش خودمان ایستادگی و  مقاومت را با رژیم صهیونیستی پیوند دادیم.

وی در پایان گفت: ما مرحله به مرحله در مبارزه با رژیم منفور جهانی به جلو حرکت خواهیم کرد و با آزادی فلسطین، آن را از صفحه روزگار محو خواهد شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha