جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سفره عقد

حوزه/مدیرآموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه در ایام نوروز مراسم عقد برای زوج‌های جوان برگزار می‌شود، گفت: نورپردازی و رنگ‌آمیزی اتاق عقد مسجد مقدس جمکران بر اساس روانشناسی رنگ بوده و از آیات قرآن کریم پیرامون ازدواج در آن استفاده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ قاسم صبری بااشاره به اینکه برنامه‌های نوروزی مسجد مقدس جمکران در راستای تکریم زائرین و ارتقای سطح معلومات آنها تدارک دیده شده است، اظهار داشت: نمایشگاه ربیع الانام در صحن امام هادی (علیه السلام) به توزیع محصولات فرهنگی و هنری و برگزاری برنامه‌های ویژه برای کودکان اهتمام دارد.

وی بابیان اینکه غرفه‌ای از این نمایشگاه به فعالیت‌های تکریم زائران بین الملل می‌پردازد، افزود: برنامه جوانه‌های انتظار نیز با حضور کارشناسان روحانی تخصصی کودک و نوجوان در دو شیفت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران با تاکید براینکه استقبال و پذیرایی از کاروانهای راهیان نور در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: اسکان موقت و برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای نظیر سخنرانی و توزیع تبرکات برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز مراسم عقد برای زوج‌های جوان برگزار می‌شود، ادامه داد: سال گذشته اتاق عقد مسجد جمکران در راستای تحقق شعار «ازدواج آسان و مؤمنانه» که از مهمترین مقدمات اصلاح و تقویت خانواده است، آغاز به کار کرده است.

صبری با تاکید براینکه سفره عقد مسجد مقدس جمکران سفره عقد براساس الگوهای معماری اسلامی ایرانی طراحی شده و مزین به نام مبارک ۱۴ معصوم (علیهم السلام) است، گفت: نورپردازی و رنگ‌آمیزی این اتاق عقد بر اساس روانشناسی رنگ بوده و از آیات قرآن کریم پیرامون ازدواج در آن استفاده شده است.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha