دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پیامک

حوزه/ مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه سامانه پیامکی اطلاع رسانی مسجد مقدس جمکران راه اندازی شده است، گفت: برای عضویت در این سامانه لازم است عدد ۳۱۳ به شماره ۳۰۰۰۳۳۱۳ ارسال شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام سید مهدی هاشمی زاده با اشاره به فعالیت نمایشگاه ربیع الانام در ایام نوروز اظهار کرد: این نمایشگاه دارای غرفه های متعدد فرهنگی، هنری و اسلامی بوده و نرم افزارهای تولیدشده توسط اداره آموزش مسجد مقدس جمکران و کتب چاپ شده توسط انتشارات کتاب جمکران در آن عرضه میشود.

مدیرروابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران با اشاره به برپایی غرفه های «از ما بپرسید» در صحن های مسجد و نمایشگاه عنوان کرد: خادمین راهنمای زائر با جلیقه های مشخص در این غرفه ها که در ورودی های مسجد مقدس جمکران قرار دارند، حضور داشته و پاسخ گوی سوالات زائرین هستند.

وی با بیان اینکه برخی از خادمین به این منظور مشغول گشت زنی در صحن های مختلف مسجد هستند، ادامه داد: برنامه های فرهنگی و اطلاعات مسجد مقدس جمکران همراه با بروشور توسط این افراد به زائران و مسافران نوروزی ارائه میشود.

حجت الاسلام هاشمی زاده با اشاره به اینکه سامانه پیامکی اطلاع رسانی مسجد مقدس جمکران راه اندازی شده است، گفت: برای عضویت در این سامانه لازم است عدد 313 به شماره 30003313 ارسال شود.

وی بابیان اینکه 3725500-025 شماره تلفن گویای مسجد مقدس جمکران است، خاطرنشان کرد: عدد یک این تلفن شماره حساب مسجد جمکران برای پرداخت هدایا و نذورات است و سایر اعداد نیز به ترتیب به اعلام برنامه ها، ویژه برنامه ها و انتقادات و پیشنهادات اختصاص دارد.

مدیرروابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران با تاکید براستقبال ویژه مردم از سامانه پیامکی و تلفن گویای مسجد مقدس جمکران ابراز کرد: اطلاع رسانی درباره تاریخچه، برنامه ها، مدیریت ها و ارتباط با دفتر تولیت این مکان مقدس از این طریق صورت میگیرد.

وی بابیان اینکه انتقادات و پیشنهادات زائران در کوتاه ترین زمان ممکن پیگیری میشود، افزود: این موارد به صورت آنلاین به مسئولان  مربوطه ابلاغ شده و در جهت رفع آن به طور جدی تلاش میشود.

حجت الاسلام هاشمی زاده با تاکید براینکه ویژه برنامه های نوروزی جمکران از طریق پیج سراسری مسجد جمکران و رادیو جمکران پخش میشود ادامه داد: پیج سراسری مسجد به صورت روزانه و در تمامی صحن ها فعال بوده و حداقل 12 ساعت از شبانه روز را به اطلاع رسانی، اعلام برنامه ها و پخش آنها می پردازد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طیبه IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    0 0
    من برای مسابقه چله زیارت آل یس وارد سایت شدم ولی موفق نشدم