جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اسکان اتباع خارجی بازدید کننده از مناطق عملیاتی در اردوگاه میثاق آبادان

حوزه/مسؤول اردوگاه میثاق آبادان از اسکان اتباع خارجی بازدید کننده از مناطق عملیاتی در اردوگاه خبر داد.

عبدالصائب مرائی، مسؤول اردوگاه میثاق آبادان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، گفت: همزمان با اردوگاه میثاق بیمارستان صحرایی علی بن ابی طالب، اردوگاه شهید تندگویان و فرهانیان آماده استقبال از زائران راهیان نور هستند.

مسؤول اردوگاه میثاق آبادان با بیان اینکه اسکان زائران براساس برنامه های از پیش تعیین شده برگزار می شود، اظهار داشت: شب های خاطره، پخش فیلم، اجرای مسابقات فرهنگی، اسکان و پذیرایی از زائران جزو برنامه های اردوگاه است ضمن اینکه اتباع خارجی که از مناطق عملیاتی بازدید می کنند، در این اردوگاه مستقر می شوند.

مرائی با بیان اینکه اردوگاه میثاق محل اسکان زائران از سراسر کشور است، عنوان داشت: استقبال و اسکان زائران در اردوگاه از اول دی ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد یافت و هم اکنون یک بلوک را برای اسکان جانبازان و رزمندگان اختصاص دادیم.

وی با بیان اینکه فرماندهان و مسؤولان در بازدید از مناطق جنگی در این اردوگاه استقرار پیدا می کنند، افزود: رزمایش های رزمی فرهنگی در بیمارستان صحرایی علی بن ابی طالب برگزار می شود و برنامه فصل بیداری یک ماه پیش در اردوگاه میثاق برگزار که با استقبال مسؤولان کشوری و لشکری مواجه شد.

مسؤول اردوگاه میثاق آبادان با اشاره به اینکه در برنامه فصل بیداری ۴۰۰ دانش آموز دوره راهنمایی به همراه خانواده حضور پیدا کردند، ابراز داشت: امروز دوره چهارم حضور طلاب در قالب کاروان های راهیان نور است که در آن  ۹۰۰ نفر در اردوگاه مستقر می شوند.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha