جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار حوزویان با حجت الاسلام علیدادی امام جمعه جدید کرمان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی در دیدار رئیس کل دادگستری و شورای قضایی استان کرمان، قوه قضائیه را یکی از ارکان مهم و اثر گذار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: مسئولان قضائی بدانند که هجمه ها و فشارها علیه قوه قضائیه چیزی از ارزش و اجر اخروی کار آنها در پیشگاه خداوند کم نمی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی نماینده ولی فقیه در کرمان، در دیدار با یدالله موحد رئیس کل دادگستری و شورای قضایی استان کرمان، قوه قضائیه را یکی از ارکان مهم و اثر گذار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: قوه قضائیه یکی از ارکان مهم و اثر گذار نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و محور اصلی کار در دستگاه قضائی عدالت است. متاسفانه برخی افراد غیرمنصفانه به  قوه قضائیه حمله می کنند.

نماینده ولی فقیه در کرمان به هجمههای سنگین چند روز اخیر علیه قوه قضائیه اشاره کرد و بیان کرد: برخی افراد ناجوانمردانه و غیرمنصفانه به زحمات وخدمات مجموعه قضائی که کارهای سنگینی برعهده آن است، حمله می کنند.

 حجت الاسلام و المسلمین علیدادی افزود: مسئولان قضائی بدانند که هجمه ها و فشارها علیه قوه قضائیه چیزی از ارزش و اجر اخروی کار آنها در پیشگاه خداوند کم نمی کند، زیرا طبق روایات بیشترین اجر و ثواب مخصوص کارهای سخت ودشوار است.

نماینده ولی فقیه در کرمان در پایان بر حمایت ائمه جمعه از سیستم قضائی استان کرمان تاکید کرد و سالی سرشار از موفقیت را برای مسئولان ارشد قضائی استان از درگاه خدواند متعال مسئلت نمود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha