جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار استاندار کرمان با آیت الله جعفری

حوزه/ در دیدار استاندار کرمان با آیت الله سید یحیی جعفری، رئیس شورای حوزه علمیه استان، تورم و بیکاری به عنوان مهمترین مشکل امروز جامعه مطرح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، مهندس علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان با آیت الله سید یحیی جعفری، رئیس شورای حوزه علمیه کرمان به مناسبت آغاز سال جدید دیدار کرد.

در این دیدار مهندس رزم حسینی در رابطه با فعالیت های اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و توریستی استانداری در سال گذشته به ارائه گزارش پرداخت و وضعیت استان کرمان را مطلوب توصیف کرد.

استاندار کرمان یکی از کلیدی ترین دلایل این وضعیت را وحدت موجود میان مسئولین استانی دانست و به توضیح در رابطه با برنامه های سال پیش رو در استان کرمان پرداخت.

وی عدم اطلاع رسانی صحیح در رابطه با فعالیت های صورت گرفته در جهت پیشرفت کشور را یکی از بزرگترین نقص های موجود دانست و بر استفاده از ظرفیت روحانیت و ائمه جماعات در راستای تبیین دستاوردهای استانی و کشوری در میان عموم جامعه تاکید کرد.

 آیت الله جعفری نیز توصیه هایی در رابطه با اهمیت و نقش مردم و لزوم پاسخگویی مسوولین به مردم بیان کرد و مهمترین مشکل امروز جامعه را تورم و بیکاری دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha