سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
عبادیدیدار بااعضای سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: وجودِ انقلاب اسلامی، رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و مراجع تقلید، فرصتی را ایجاد کرده که هرگز در تاریخ نبوده و باید این فرصت را جدی گرفت، چراکه بی‌توجهی، فرصت‌ها را می‌سوزاند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، پیش از ظهر امروز در دیدار استادیاران حلقه‌های صالحین و فرماندهان سپاه شهرستان‌های خراسان جنوبی، گفت: از فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان محتوای حلقه‌های صالحین استفاده و آن را برای متربیان تبیین کنید.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی افزود: آنچه به متربیان به طور مستقیم انتقال می‌دهید، همزمان نیز کار نفوذ اندیشه ناب اسلامی به پیکره جامعه یادآوری شود.

استاد حلقه‌های صالحین خراسان جنوبی اظهار کرد: فقط افرادی که به طور مستقیم تحت تعلیم قرار می‌گیرند، مراد نیست، بلکه متربیان باید طوری پرورش پیدا کنند که سراغ افرادی که در جامعه بی‌تفاوت هستند، بروند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اضافه کرد: استعدادهای انسان باید شکوفا و محافظت شود و شرایط صالح برای او ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که صالح در مقابل فاسد است، گفت: کاری که شجره طیبه صالحین انجام می‌دهد این است که انسان خود را از انواع نفوذ آفات بیرونی بتواند با تغذیه صحیح حفظ کند و نتیجه این می‌شود که عقل، فطرت و عواطفش به صورت طبیعی رشد خواهد کرد.

حجت الاسلام عبادی تأکید کرد: همان‌گونه که امام خمینی(ره) فرمودند انقلاب اسلامی معجزه بود. وجودِ انقلاب اسلامی، رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و مراجع تقلید، فرصتی را ایجاد کرده که هرگز در تاریخ نبوده و باید این فرصت را جدی گرفت، چراکه بی‌توجهی، فرصت‌ها را می‌سوزاند.

وی متذکر شد: همواره مشکلات و تنگناهای تاریخی و خفقان‌ها وجود داشته است و مشاهده می‌کنید چه بلاهایی برسر مردم سوریه، یمن و بحرین می‌آورند.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: سخنان مقام معظم رهبری فقط یک سخنرانی نیست بلکه کارِ کارشناسی شده است.

وجود بیش از ۶ هزار سرگروه حلقه صالحین در استان

سردار علی قاسمی نیز در این دیدار گفت: 6 هزار و 813 نفر سرگروه حلقه صالحین و 671 نفر مربی داریم که از این 671 نفر تعداد 339 نفر برادر و 332 نفر خواهر هستند.

وی با بیان اینکه 14 نفر استادیار، 830 نفر سرمربی حلقه های صالحین در خراسان جنوبی داریم، افزود: 3 هزار و 442 حلقه برادر و 3 هزار و 371 حلقه خواهر داریم.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: آمار تنها مبنا برای ما نیست بلکه کیفیت، اثرگذاری و بهره دهی مهم است و تلاش بسیج بر این است که انسان سازی شود؛ زیرا این انسان ها مدیران اصلی کشور در آینده هستند.

 

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha