پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام نوفرستی

حوزه/مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه باید سمت و سوی کشور و مردم برای حمایت از اقتصاد داخلی و تولید ایرانی حرکت کند گفت: با خرید و حمایت از تولید داخلی آینده‌ای روشن را برای جوانان رقم زنیم.

حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، اظهار داشت: باید سمت‌وسوی کشور و مردم برای حمایت از اقتصاد داخلی و تولید ایرانی حرکت کند.

وی افزود: با خرید و حمایت از تولید داخلی آینده‌ای روشن برای جوانان خودمان رقم خواهیم زد، چراکه همین جوانان در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی در تمامی صحنه‌های شاخص کشور درخشیده‌اند و باید در حوزه اقتصادی نیز همه ما پشتوانه تولید داخلی باشیم تا قدرت اقتصادی به دست بیاوریم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: اگر به فرمان مقام معظم رهبری عمل کنیم، پیروزی در عرصه اقتصادی نیز نصیب ما خواهد شد، همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس جوانان ما با اطاعت‌پذیری از فرمانده کل قوا با دست خالی به پیروزی عظیمی دست یافتند.

حجت‌الاسلام نوفرستی با بیان اینکه حدود 10 سال است که مقام معظم رهبری آغاز سال را با عنوان‌های اقتصادی تبیین می‌کنند و این مهم نشان از اهمیت این امر دارد، افزود: تا مردم و به تبع آن مسئولان به این باور نرسند که باید برای اقتصاد جامعه دست در دست هم تلاش کنند مشکلات پیش رو بیشتر خواهد شد.

وی اظهار کرد: تسهیل روند تولید یک وظیفه عمومی است و هر فردی در این زمینه دستی دارد بر اساس باور دینی و عرق ملی باید به روند تولید و استفاده از کالای ایرانی تلاش کند.

قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: اینکه کیفیت بخشی به کالاهای ایرانی امری اجتناب‌ناپذیر است، حمایت همه‌جانبه مسئولان از تولیدکنندگان و حمایت مردم در خرید محصولات را می طلبد و مسلما کیفیت را در کنار کمیت حفظ خواهد کرد.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به پیشرفت‌های وسیع ایران در حوزه‌های مختلف گفت: جوانان کشور علی‌رغم تحریم‌های شدید، با نبوغ خود توانستند در صنعت موشکی به اوج برسند تا آنجا که دشمنان با ترس از وضعیت کشور ما به دنبال مذاکره برای موشک‌های ما هستند.

وی اضافه کرد: مسئولان در حوزه حمایت از تولید داخلی، باید علاوه بر نظارت بر کالای داخلی برای افزایش کیفیت کالا، روال اداری کارآفرینان را هم تسهیل کنند.

قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی خطاب به مسئولان تأکید کرد: مسئولان روند بروکراسی اداری را کاهش دهند تا اگر سرمایه‌گذاری برای تولید به استان بیاید در روند خسته‌کننده بروکراسی اداری درگیر نشود و فرهنگ‌سازی استفاده از کالای ایرانی باید در دستور کار مردم و مسئولان قرار گیرد تا آحاد ملت به یک گفتمان یکسان دست یابند.

حجت الاسلام نوفرستی خاطرنشان کرد: حمایت از تولیدات داخلی اشتغال جوانان را در پی خواهد داشت و این مهم جلوی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را خواهد گرفت و رهبر عزیزمان جوانان را امیدآفرین دانسته‌اند باید قدر جوانان را بدانیم و دولتمردان زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha