شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
اولین جلسه شورای روابط عمومی مراکز حوزوی در سال ۹۷

حوزه/ اولین جلسه شورای روابط عمومی مراکز حوزوی در سال ۹۷ با حضور مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، اولین جلسه شورای روابط عمومی مراکز حوزوی در سال 97 صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمودی، مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات و مسئولان روابط عمومی مراکز حوزوی در سالن جلسات مرکز خدمات برگزار شد.
برگزاری مراسمی ویژه روابط عمومی‌ها در روز ملی روابط عمومی و ارتباطات و ارتباط با ائمه جمعه برای معرفی حوزه از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بودند.
همچنین در این جلسه حجت الاسلام عبدالهی سرپرست روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به عنوان عضو جدید این شورا معرفی و از زحمات حجت الاسلام رحمانی مهر رئیس سابق این اداره قدردانی شد.
حجت الاسلام رحمانی مهر در این جلسه ضمن تشکر از همکاری و همدلی خوب اعضای شورای روابط عمومی، دو سال حضور در این شورا را افتخاری برای خود دانست.
وی در معرفی سرپرست جدید روابط عمومی مرکز خدمات گفت: حجت الاسلام عبدالهی از نیروهای جهادی و فعال در حوزه هستند و امیدوارم با حضور ایشان در روابط عمومی مرکز خدمات، فعالیت‌های این اداره پویاتر شود.
همچنین، حجت الاسلام و المسلمین محمودی در این جلسه با قدردانی از تشکیل این شورا گفت: ظرفیت شورای روابط عمومی نهادهای حوزوی برای تأثیرگذاری در حوزه بسیار بالاست و پیشنهاد می‌دهم با همین انسجام و روحیه همدلی و همکاری به کار خود ادامه دهید و در اطلاع‌رسانی فعالیت‌های خود فعالتر باشید.
وی با بیان اینکه روابط عمومی ها می‌توانند نقش مهمی در فرهنگ‌سازی شعار سال داشته باشند، گفت: شعار سال می‌تواند به فرهنگی در بدنه نهادهای حوزوی تبدیل شود و روابط عمومی‌ها می‌توانند در ترویج آن نقش مهمی داشته باشند.
وی به روز ملی فناوری هسته‌ای اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در زمینه پیشرفت هسته‌ای تأکید بسیاری داشته‌اند و از طرفی این صنعت نشانه استقلال کشور است باید روابط عمومی‌های نهادهای حوزوی در معرفی این دستاوردها در حوزه فعال‌تر باشند.
دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از دیگر برنامه های این شورا بود.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha