جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم بر ضرورت قدردانی از مردم تاکید کرد و گفت: مردم از عملکرد مسئولان ناراحت هستند و برخی مسئولین از مردم فرار می کنند. باید در اتاق مدیران به روی مردم باز باشد و نباید در ادارت شاهد تبعیض باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، ظهر دوشنبه در جلسه شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی بزرگداشت ایام 14 و 15 خرداد و روز قدس، اظهار داشت: سالگرد ایام رحلت امام خمینی(ره) باید به طور ویژه برگزار شود، همه باید برای تحقق بخشیدن به آرمان های والای امام راحل تلاش کنیم.

وی با اشاره به اقدامات بزرگ و ماندگار امام خمینی(ره) افزود: انقلاب اسلامی برکات بسیاری در داخل و خارج از کشور داشته است و بر همین اساس مورد هجمه و فشار قرار گرفته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: سعودی ها ۷۰ سال است در مساله فلسطین با آمریکا و رژیم صهیونیستی همراه هستند، اما پشت پرده آن امروز روشن شده است. ولیعهد جوان و احمق و شیطان صفت سعودی هر روز ایران را تهدید می کند، چرا که اثرگذاری نظام جمهوری اسلامی را بین ملت مسلمان دنیا می بیند و این ها همه برگرفته از انقلاب امام خمینی(ره) است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: مهم ترین بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، تقویت ارزش ها و تکریم آرمان ها و شهدای انقلاب اسلامی است.

وی گفت: تقویت نیروهای جوان و حزب الهی برای حراست از آرمان های انقلاب اسلامی ضروری است و این جوانان باید خودجوش این مراسم و مناسبت ها را تکریم کنند.

امام جمعه تبریز همچنین به وظیفه سنگین رسانه ها اشاره کرد و گفت: رسانه ها به ویژه رسانه ملی در انعکاس برنامه های مربوط به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) نقش بسیار مهم و ارزشمندی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت تبیین نقش امام در پیروزی، هدایت و صدور انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی امروز راه خود را پیدا کرده و حرکت های اسلامی در کشورهای مختلف، حکایت از صدور فرهنگ انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به وضعیت حساس نظام انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز آرمان های امام خمینی(ره) با هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی تداوم پیدا کرده است و برهمین اساس همه استکبار برای دشمنی علیه انقلاب اسلامی دست به دست هم داده اند.

وی در ادامه به اهمیت روز قدس امسال اشاره کرد و گفت: روز قدس امسال با توجه به وضعیت حساس منطقه، از اهمیت ویژه ای برخوردار است، شیطنت ها و توطئه های دشمنان باعث می شود ملت متحدتر و مقاوم تر در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری بر ضرورت قدردانی از حضور مردم در صحنه های مختلف تاکید کرد و ابراز داشت: مردم از عملکرد مسئولان ناراحت هستند، برخی مسئولان از مردم فرار می کنند باید در اتاق مسئولان به روی مردم باز باشد، نباید در ادارت شاهد تبعیض باشیم، این مردم به خاطر انقلاب اسلامی خون داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز ۲۰ فروردین ابراز داشت: باید در این روز دانشمندان جوان هسته ای ایران را فراموش نکنیم، دانشمندان و شهدای هسته ای باید مورد تکریم و تعظیم ملت قرار بگیرند.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید آوینی افزود: هنرمندان باید مسیر شهید آوینی را ادامه دهند و در راستای اهداف شهدای هنرمند انقلاب اسلامی قدم بردارند.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به سالروز شهادت شهید صیادشیرازی عنوان کرد: تدین، اخلاص، دانش نظامی و نظم شهید صیاد شیرازی رمز موفقیت او بود، او حتی در ایام جنگ، در مابین سرکشی از مناطق عملیاتی، به استراحت می پرداخت، وی عاشق ولایت و روحانیت بود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha