سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
دهمین همایش علمی دانشگاه کربلا

حوزه/ روز گذشته دهمین همایش دانشگاه کربلا با همکاری آستان مقدس حسینی و عباسی برای آشنایی با نیازهای اساسی اقتصادی کربلا تا سال ۲۰۳۰ برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»؛ روز گذشته دهمین همایش دانشگاه کربلا برای آشنایی با نیازهای اساسی اقتصادی کربلا تا سال 2030 برگزار شد.

دانشگاه کربلا این همایش را با همکاری آستان مقدس حسینی و عباسی برگزار کرد و در آن شخصیت های مختلفی همچون دکتر محسن الفریجی معاون وزیر آموزش عالی وگروه نمایندگان آستان مقدس حسینی و عباسی و جمعی از محققان و دانشگاهیان حضور داشتند.

در ابتدای این همایش دکتر عواد الخالدی رئیس کمیته برگزار کننده همایش و رئیس دانشکده مدیریت و اقتصاد با اشاره به پیروزی های نیروهای امنیتی و بسیج مردمی در برابر تروریست های داعش خاطر نشان کرد: این همایش مکمل پیروزی های گذشته است و قرار است در آن به نیازهای بازار کار کربلا پرداخته شود.

پس از آن دکتر منیر سعدی به نمایندگی از دانشگاه کربلا گفت: امروز تلاش زیادی صورت می گیرد تا تحقیقات ما از محدوده محلی خارج شده و جهانی شود و برای رسیدن به این منظور ما باید به سلاح زبان مجهز شویم.

در بخش دیگر مراسم، محسن الفریجی معاون وزیر آموزش عالی و تحقیقات علمی گفت: به رئیس دانشگاه کربلا و آستان های مقدس حسینی و عباسی به خاطر برپایی این همایش تبریک می گوییم و امیدواریم به نتایج مطلوب آن دست یابند.

سپس بشیر محمد الربیعی معاون تولیت آستان مقدس عباسی گفت: ما به عنوان مردم عراق حق داریم افتخار کنم که میراث گران بهایی از گذشته به ارث برده ایم و این میراث تمدن بزرگ سومری و بابلی و آشوری است و ما به عنوان عرب و مسلمان قرآن کریم و اهل بیت(ع) را داریم که علم کتاب نزد آنها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha