جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله اعرافی و دکتر فتوحی رئیس دانشگاه شریف

حوزه/ رئیس دانشگاه صنعتی شریف، با اعلام آمادگی این دانشگاه برای جذب دانشجویان غیرایرانی، از امکان جذب دانشجو در پردیس تهران و کیش دانشگاه شریف با همکاری جامعه المصطفی، در رشته های مختلف مهندسی و علوم انسانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، دکتر محمود فتوحی، در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری میان جامعه المصطفی و دانشگاه صنعتی شریف که پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، در تهران برگزار شد ضمن خوش آمدگویی به رئیس جامعه المصطفی و هیئت همراه، گفت: در سالیان اخیر، بین المللی سازی از سوی دانشگاه صنعتی شریف و وزارت علوم، به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته و در این زمینه گام هایی نیز برداشته شده است.

وی با اشاره به سابقه گفتگوها میان المصطفی و دانشگاه صنعتی شریف برای همکاری در زمینه جذب دانشجوی غیرایرانی، اظهار امیدواری کرد: این جلسه زمینه توسعه همکاری میان این دو مرکز علمی را مهیا نماید.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف، با اعلام آمادگی این دانشگاه برای جذب دانشجویان غیرایرانی، از امکان جذب دانشجو در پردیس تهران و کیش دانشگاه شریف با همکاری جامعه المصطفی در رشته های مختلف مهندسی و علوم انسانی خبر داد.

دستاوردهای المصطفی از افتخارات جمهوری اسلامی است

همچنین در این جلسه، حجت الاسلام رستمی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه صنعتی شریف، دستاوردهای علمی و بین المللی المصطفی را از افتخارات جمهوری اسلامی ایران خواند و در ادامه برخی از زمینه های همکاری میان المصطفی و دانشگاه صنعتی شریف را برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی، معاون آموزش جامعه المصطفی نیز در این جلسه توضیحاتی را درباره بخش دانشگاهی، روش آموزش زبان فارسی و سیستم پذیرشی المصطفی عنوان کرد.

حجت الاسلام  مهدوی، رئیس مرکز امور طلاب و خانواده های المصطفی نیز گزارشی از وضعیت تحصیل فرزندان و همسران طلاب غیرایرانی ارائه کرد.

انتهای پیام

                           

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha