جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
  آیت الله اعرافی

حوزه/مدیر حوزه های علمیه گفت: جهاد دانشگاهی به نوعی مکمل نظام آموزشی کشور است و باید سعی کند که این نقش مهم مکملی را بیش از پیش تقویت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، آیت الله اعرافی امروز  در دیدار رئیس جهاد دانشگاهی قم و هیات همراه که در دفتر مدیر حوزه های علمیه برگزار شد، با اشاره به نقش مهم جهاد دانشگاهی در تکمیل نظام آموزشی کشور گفت: جهاد دانشگاهی به نوعی مکمل نظام آموزشی کشور است و باید سعی کند این نقش مهم مکملی را بیش از پیش تقویت کند.

وی افزود: نظام آموزشی ما امتیازات و شاخص های خوبی دارد و همچنین از ضعف هایی نیز رنج می برد که مجموعه جهاد دانشگاهی چه در بخش استانی و چه در بخش کشوری، باید با تعامل خوب و سازنده خود با نظام آموزشی کشور سعی در برطرف کردن این ضعف ها داشته باشد.

امام جمعه قم با بیان این که کشور امروز باید عزم و اراده خود را قوی کند، گفت: باید عزم و تصمیم برای انجام کارهای دشوار زیاد شود و نقش جهاد دانشگاهی برای ایجاد این عزم و اراده موثر و مهم است.

مدیر حوزه های علمیه خاطر نشان ساخت: فرهنگ خودباوری و عزم و اراده مهم و اساسی است و جهاد دانشگاهی باید نماد و مروج این فرهنگ اصیل باشد تا مشکلات حل شود.

خاطر نشان می شود: در ابتدای این دیدار، رئیس جهاد دانشگاهی قم به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این نهاد پرداخت.

 

۳۱۳/۳۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha