جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمدصالح مازنی

حوزه/ دوره های دانش و مهارت افزایی معاونان پژوهش حوزه های علمیه آغاز شده و به دنبال اجرای آن در همه شهرستانها هستیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام مازنی پیش از ظهر امروز در ششمین اجلاسیه معاونان پژوهشی استان ها که در ساختمان مرکز مدیریت حوزه های علمیه در قم برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این اجلاسیه، بازخوانی طرح های در دست اجرا، رونمایی از طرح های جدید معاونت و هم فکری و هم افزایی معاونان پژوهشی استانها، تلاش برای رفع مشکلات و موانع، ارائه نظرات مفید برای فعالیت بهتر و قوی تر در عرصه پژوهش،  شناسایی ظرفیت در استانها و زمینه سازی سطح ارتقای پژوهش است.

مدیر ترویج پژوهش ستاد معاونت پژوهش حوزه های علمیه افزود: انتظار مدیر حوزه های علمیه و شورای عالی از برگزاری این اجلاسیه ارتقاء و تقویت علمی معاونین پژوهش، ضرورت هم گرایی با سایر معاونین مانند آموزش، اصلاح نگرش و لزوم شناسایی و نخبگان در مدارس علمیه و ضرورت برنامه ریزی برای رشد بهتر پژوهش است.

وی با بیان این که عدم درج کارنامه پژوهش برای طلاب مدرسه و عدم شناخت جایگاه بحث پژوهش در مدارس علمیه از جمله موانع پیش رو در عرصه پژوهش است، اظهار داشت: تمام تلاش این معاونت برای رفع این موانع و سایر مشکلات در عرصه پژوهش برای رشد امر پژوهش در مدارس عملیه است.

مدیر ترویج پژوهش ستاد معاونت پژوهش افزود: در صدد برگزاری دوره های دانش و مهارت افزایی معاونان پژوهش هستیم. مدتی است این کار شروع شده و به دنبال اجرای آن در سایر شهرستان ها هستیم.

۴۰/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha