شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مصطفی کاویانی

حوزه/ برای رشد موضوع پژوهش در مدارس علمیه، نیازمند اجرای طرح ارتقای علمی اساتید برای ۵هزار نفر می باشیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام کاویانی پیش از ظهر امروز در ششمین اجلاسیه معاونان پژوهشی استانها که در ساختمان مرکز مدیریت حوزه های علمیه درقم برگزار شد، با بیان این که ماده واحده آموزش و ارتقاء پژوهش اساتید، یکی از موضوعات و طرح ها برای رشد پژوهش در حوزه است، گفت: این طرح تصویب و در حال اجرا شدن به صورت آموزشی است.

مسئول ترویج پژوهش سطح یک مدارس علمیه با بیان اینکه طرح ارتقای علمی اساتید 5 ساله و در حال حاضر برای 5 هزار استاد اجرا خواهد شد، افزود: برای رسیدن به بازده زمانی مورد نظر آموزش، ناگزیر به آموزش سالی 1هزار نفر هستیم.

وی افزود:برای اجرای ماده واحده دستوالعمل های برای اساتید سطح اول سطوح عالی در نظر گرفته شده، در همین رابطه اساتید سطح اول دوره های عمومی و اساتید سطوح عالی دوره های پیشرفته طراحی می کنیم و دنبال اهداف مشخصی هستیم.

حجت الاسلام کاویانی بابیان اینکه برای اجرای این طرح نیازمند  هم افزایی و هم فکری و نقد وبررسی بیشتر معاونان پژوهشی مدارس علمیه شهرستانها می باشیم، گفت: این ماده واحده در غالب طرح است و قطعا اشکالاتی در ابتدای اجرا خواهد داشت، ولی به مرور زمان با رفع اشکالات به نتایج بهتری خواهیم رسید.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha