سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دیدار با ارتش

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به حمله موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه، گفت: آن‌ها هیچی نیستند همان چیزی که در حرکت دیروزشان در سوریه می‌خواستند از قدرت خودی نشان دهند، اما به خفت کشیده شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز در ديدار با فرماندهان ارتش مستقر در خراسان جنوبی به مناسبت هفته ارتش و 29 فروردین ضمن عرض تبریک بعثت رسول گرامی اسلام اظهار داشت: آنچه که امروز همه ملت‌های مختلف دنیا را بیش‌ازپیش از خواب غفلت بیدار می‌کند زنگ‌های خطر جهال و جنایتکاران بین‌المللی است که هیچ قانونی سرشان نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: سابقه تاریخی اروپا این است که سیاست و فرهنگ حاکم بر اروپا فاسد بوده و است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در مسائل مختلفی که از تاریخ اروپا به دست می‌آید و اصولاً فرهنگ و تمدن یک چیز خلق‌الساعه نیست، گفت: خیلی منابع در طول زمان می‌خواهد که یک فرهنگ قابل‌قبول باشد که در اروپا نبوده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان داشت: مسلمان‌هایی که در قرن سوم هجری وقتی امام رضا(ع) یک حدیث می‌خوانند 18 هزار قلم به دست حدیث را می‌نویسند، درحالی‌که ایرانی‌ها قبل از آن هم این زمینه را داشتند و همین استقبال با رغبت ایران از اسلام علامت رشد آن‌ها بوده است.

وی تصریح کرد: اصولاً اروپایی‌ها چه دورانی که جهل داشتند و چه دورانی که بی‌دین بودند و چه دورانی که دین داشتند یا دانش به دست آوردند، بدتر شده‌اند که بهتر نشده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آن ها وقتی‌که دین داشتند دینشان مجموعه خرافات به اسم مسیحیت بوده و نمادش این بوده که دانشمندان را می‌سوزاندند، گفت: امروز نیز یک سری خرافاتی سرهم کرده‌اند که به اسم مسیحیت و یهودیت است که این‌ها موجب ننگ حتی یک انسان عادی می‌شود.

خرافه پرستی در تلمود یهود متجلی است

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اضافه کرد: مسئله این است که امروز هم خرافات به جای خود در جهت سوءاستفاده‌های دینی در تعلیمات تلمود یهود منشأ یک نژادپرستی خاصی است که معتقدند انسان‌های دیگر مال شما یعنی یهودیان هستند.

وی گفت: به همین خاطر است که می‌بینیم 70 سال شده هر وقت و به هر کیفیتی مردم و بچه‌ها را می‌کشند و هیچ‌وقت وجدانشان ناراحت نمی‌شود، علمشان هم همین‌طور است و اقتصادشان هم هیچ کرامتی برای بشر قائل نیست.

امام جمعه بیرجند به این که یک درصد جمعیت نود و نه درصد ثروت را قبضه کرده و نود و نه درصد جمعیت باید با یک درصد ثروت زندگی کنند، اشاره کرد و اعلام کرد: آنچه که برایشان مطرح است فقط پول و ثروت است و آنچه ما امروز به‌عنوان ایالات‌متحده امریکا مطرح می‌کنیم، آمریکا نیست، بلکه اروپایی ها هستند.

حجت الاسلام عبادی گفت: از آن‌همه دروغی که سرهم کردند چه ازنظر بسیاری از دانش‌های مادر که به خود نسبت دادند که مربوط به مسلمین قبل از آن‌ها بوده است و چه ازنظر افسانه‌هایی که به کشف امریکا نسبت داده بودند که گفته‌اند کریستف کلمب آن قاره را کشف کرد، همه دروغ پردازی های خودشان بوده است و واقعیت نداشته است.

قتل عام ۸۰ میلیون نفر

وی تصریح کرد: از گذشته در آن قاره آمد و رفت داشته‌اند و کشف شده بود و آنجا هم تمدنی در حدود 100 میلیون نفر جمعیت داشته‌اند، اما گفته می‌شود از این 100 میلیون نفر در آن زمان 80 میلیون نفر را قتل‌عام کردند و هر سال هم قدم نامبارکشان را بر آن مردم مظلوم جشن می‌گیرند.

هیچ قانونی را نمی‌پذیرند

امام جمعه بیرجند با تاکید بر این که از گذشته های دور اروپایی‌ها در هرجایی که نفوذ کردند تمام تلاششان بر آلوده کردن مردم بوده، گفت: روزی که ایران حدود 20 میلیون جمعیت داشت  و انگلیس سلطه داشت، مواد خوراکی را می‌سوزاندند و یک قحطی مصنوعی در کشور ایجاد کردند که نیمی از مردم به خاطر گرسنگی و بیماری از بین رفتند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه آن‌ها هیچ قانونی را نمی‌پذیرند و تمام حرف‌هایشان مکر و حیله است، گفت: سازمان ملل و شورای امنیت و حقوق بشر و... همه دروغ است.

سلاح های شیمیایی را خودشان به صدام دادند

وی با اشاره به اینکه آن‌همه از صدام پشتیبانی کردند و سلاح‌های شیمیایی را خودشان به صدام دادند و مسلمان‌ها را به جان یکدیگر انداختند، یادآور شد: تمام این‌ها کلک بود و امروز هم این بازی که راه انداختند به‌وسیله عناصر خودشان در منطقه و کار خودشان است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به حمله اخیر آمریکا به سوریه گفت: آن‌ها وقتی می‌بینند که کل تشکیلات تروریستی‌شان در حال نابودی است، از طرفی سازمان ملل برای تحقیق در یک امری که بازی است گروهی را به‌عنوان محقق می‌فرستند که مسئله استعمال مواد شیمیایی را بررسی کنند و از طرف دیگر موشک‌هایشان را روانه یک کشوری می‌کنند که خودش عضو سازمان ملل است، این چه معنی می دهد؟!

در حمله اخیر به سوریه، آمریکا به خفت کشیده شد

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان این که آن‌ها جرأت اینکه پنجه در پنجه کسی بیاندازند ندارند، اما نادانی‌ها باعث می‌شود نادان‌ها به جان یکدیگر بیافتند و زمینه برای آینده خودشان فراهم می‌شود گفت: اگر بصیرت باشد آن‌ها هیچی نیستند همان چیزی که در حرکت دیروزشان در سوریه می‌خواستند از قدرت خود نشان بدهند، اما به خفت کشیده شدند.

وی با اشاره به نوکری ولیعهد عربستان برای آمریکا و همدستانش، گفت: برای همه آنهایی که ادعای مسلمانی می‌کنند یک تجدیدنظر لازم است چقدر باید این آدم(بن سلمان) از اسلام دور باشد که ابزار دست اروپا و امریکا باشد و علیه مسلمین فتنه کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: وقتی رئوسشان کسانی باشند که به تعبیر ترامپ گاو شیرده هستند، پیروانشان هم گاوهای شیرده هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان داشت: آن‌ها که غرض سلطه بر جهان دارند فقط با مسلمان‌ها مشکل ندارند اگرچه مسلمان‌ها در جهان هم حرف برای گفتن دارند و هم قدرت عظیمی هستند و الا برای آن‌ها مسلمان و غیرمسلمان هیچ فرقی نمی‌کند.

وی با بیان این که انسان‌های با بصیرت می‌دانند که اگر امروز جامعه‌ای از خودش دفاع نکند او را می‌خوردند، گفت: به شما نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تبریک مضاعف می‌گویم که هم خود شما مرد هستید و هم مردم شما که هرگز تنهایتان نگذاشتند و نمی‌گذارند.

امام جمعه بیرجند با بیان این که ارتش مکتبی و سرفراز، ارتشی که شجره طیبه است و اهداف نظامیش عین اهداف عقیدتی و توحیدش است، گفت: جهاد فریضه‌ای دینی است و دفاع از ناموس و شرف یک عقیده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی خاطرنشان کرد: بنابراین اینجا هرکس برای عقیده خودش که ارزش‌ها و خدا و دین و ناموس و آزادی است جهاد می‌کند و همواره پشت سر پیامبران بوده‌اند و الان هم هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha