پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدرسه

حوزه/امام جمعه آرین‌شهر گفت: آرین‌شهر در تأمین فضاهای آموزشی مورد نیاز دانش آموزان، نیازمند حضور پررنگ خیرین است به‌گونه‌ای که در برخی از مدارس شبانه‌روزی پسران و دختران این شهرستان کمبودهایی احساس می‌شود.

حجت الاسلام‌ محمدحسن فرح‌بخش در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: بحث ساخت اماکن مقدسه از جمله مسجد و مدارس جزو باقیات‌الصالحات هستند که برای انسان باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه در روایات آمده وقتی انسان از دنیا می‌رود پرونده برخی از کارهای خیر او از جمله فرزند صالح و سنت حسنه باقی می‌ماند، اضافه کرد: بحث مدرسه‌سازی همیشه مهم بوده و بعد از پیروزی انقلاب نیز به برکت نظام جمهوری اسلامی گسترش بسیاری پیدا کرده است.

امام جمعه آرین‌شهر با بیان این که ساخت مدارس در مناطق محروم می‌تواند از برکت و ثواب بیشتری برخوردار باشد، افزود: آرین‌شهر در تأمین فضاهای آموزشی مورد نیاز دانش آموزان نیازمند حضور پررنگ خیرین است به‌گونه‌ای که در برخی از مدارس شبانه‌روزی پسران و دختران این شهرستان کمبودهایی احساس می‌شود.

حجت الاسلام فرح‌بخش در ادامه بیان کرد: قسمت خوابگاه مدرسه شبانه‌روزی پسران حصار ندارد که امیدواریم مسؤولین آموزش‌وپرورش برای دانش‌آموزان دختر این شهرستان فکری بکنند و آموزشگاهی مجزا برای تحصیل آنان بسازند.

وی با اشاره به برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در خراسان‌جنوبی در 8 اردیبهشت از خیرینی که توجه خود را معطوف علم‌آموزی دانش آموزان کرده‌اند، قدردانی کرد.

امام جمعه آرین‌شهر در پایان با اشاره به اینکه وظیفه همه مردم این است که زمینه گسترش علم در جامعه را فراهم کنند، خاطرنشان کرد: امیدواریم جامعه به جایگاه اصلی خود دست یابد و تمام علوم در جامعه را به برکت اسلام داریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha