جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 446403
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
حجت الاسلام  یعقوبی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: ارتشیان و نیروهای نظامی به اذن خدا دژی محکم در برابر دشمنان و حافظ جامعه و زینت رهبران دینی‌ هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در جمع نیروهای مسلح استان به مناسبت روز ارتش، اظهار داشت: زینت رهبری بودن افتخاری است که نصیب نیروهای مسلح شده و باید در این راه تمام همت و تلاش خود را به کار ببندند.

وی افزود: ارتش نیرویی مردمی و ولایی است و پیوند خود را با ملت و ارزش‌های انقلاب نشان داده است و نه تنها در عرصه دفاعی بلکه هنگام بروز حوادث غیرمترقبه نظیر سیل زلزله و آتش‌سوزی نیز در کنار مردم و یاور آن‌هاست.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی ارتش را بازوی توانمند انقلاب در حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: امنیت و آسایش امروز ما مرهون آمادگی و شجاعت نیروهای مسلح است.

وی تأکید کرد: اين اقتدار و عزت جمهوري اسلامي در داخل و خارج از کشور مرهون حماسه‌آفرینی‌ها و پايمردي نيروهاي مسلح است.

امام‌جمعه بجنورد به وفاداري ارتش به آرمان‌های انقلاب اسلامي و حمايت آن‌ها از انقلاب از آغازين روزهاي پيروزي انقلاب، اظهار داشت: از 19 بهمن 1357 به تدريج ارتشيان به انقلاب اسلامي پيوستند و از همان زمان جان‌فشانی خود را براي دفاع از انقلاب اثبات کردند.

وی با اشاره به حدیث «الجنود بأذن الله حصن الرعیه و زین الولاه» گفت: ارتشیان و نیروهای نظامی به اذن خدا دژی محکم در برابر دشمنان و حافظ جامعه و زینت رهبران دینی‌ هستند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به نقش مهم نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش در مقابله با تهدیدات دشمنان، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون ثابت کرده است در راه حفظ نظام اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه قرآن برای جامعه اسلامی قله بلندی را در نظر گرفته که ایمان قوی و عمیق و معرفت بالنده در جامعه راه رسیدن به این قله متعالی است، افزود: ایمان سکوی پرش برای رسیدن به تعالی معنویت و انسانیت است.

امام‌جمعه بجنورد تصریح کرد: قوی بودن امت اسلام باعث حساب بردن مخالفان و دشمنان از امت اسلامی می‌شود و زیستن قوی و مقاوم در جهان را رقم می‌زند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه در دنیای استکباری کنونی باید قوی بود تا پایمال نشد و این قدرتمندی باید در همه جهات باشد اظهار داشت: نیروهای مسلح بازوهای قدرت و اعتلای هر کشوری است که بانظم، تجربه، تدین و مقاومت می‌تواند امت اسلامی را در دنیا سربلند و سر افزار کند.

وی ترسیم طرح تمدن اسلامی توسط رهبر انقلاب را بر پایه‌هایی استوار دانست و خاطرنشان کرد: یکی از پایه‌های تمدن در هر جامعه‌ای داشتن نیروهای مسلح مقتدر، مطمئن، به هنگام و به‌روز است که نظام جمهوری اسلامی در این عرصه پیشتاز و سربلند و مقتدر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha