سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دوره های آموزشی زبان عربی و انگلیسی

حوزه نیوز/ دوره‌های آموزشی زبان‌های عربی و انگلیسی ویژه خواهران از سوی مرکز تخصصی طوبی و ویژه برادران از سوی مرکز تخصصی شیخ بهایی وابسته دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رصوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، دوره‌های آموزشی «اللغه العربیۀ المعاصره» و «English Language» به همراه اعطای گواهی پایان‌دوره از سوی دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه باقرالعلوم(ع) ویژه خواهران در مرکز تخصصی طوبی مشهد برگزار می‌شود.

ثبت‌نام این دوره که به صورت نیمه فشرده همراه با کارگاه‌های مهارت‌افزایی برگزار می‌شود، از30 فروردین‌ماه آغاز شد و تا چهارم اردیبهشت‌ماه مهلت دارد.

کلاس‌های آموزشی خواهران در صورت ثبت نام گروهی در مدارس علمیه خواهران دایر می‌شود که از هفته دوم اردیبهشت ماه آغاز می شود.

علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر می توانند با تلفن ۳۲۲۳۶۳۳۶ تماس و یا در ساعت حضوری به آدرس خیابان شهید اندرزگو۱۲، مرکز تخصصی طوبی مراجعه نمایند.

آغاز دوره‌ آموزشی برادران از نهم اردیبهشت

براساس این گزارش دوره‌های آموزشی زبان عربی و انگلیسی ویژه برادران نیز از سوی مرکز آموزشی شیخ بهایی اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود که ثبت‌نام آن به صورت اینترنتی از طریق شبکه معالم به نشانی maalem.ir و مهلت ثبت‌نام تا یکم اردیبهشت ماه جاری است.

آزمون تعیین سطح برادران ساعت ۱۷ روز دوم اردیبهشت برگزار و ثبت‌نام قطعی آن از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به صورت حضوری انجام می‌شود.

اعطای گواهی از دانشگاه باقرالعلوم، برنامه درسی پیشرو، متون آموزشی روزآمد، محیط آموزشی فرهنگی و دینی، اساتید توانمند حوزوی و دانشگاهی، فضای آموزشی مناسب و برخورداری از امکانات چند رسانه‌ای و کتب تخصصی، مجلات و مواد کمک آموزشی از مزایای شرکت این دوره آموزشی است.

کلاس های آموزشی زبان عربی و انگلیسی ویژه برادران از ساعت ۱۷ تا ۱۹:۳۰ در روزهای فرد هر هفته برگزار می‌شود که اولین جلسه آن نهم اردیبهشت‌ماه است.

مشمولان تخفیف شهریه

اساتید، طلاب و دانش‌آموختگان حوزه با معرفی مرکز مدیریت حوزه علمیه یا یکی از مراکز آموزشی تخصصی و مدارس علمیه از تخفیف ۵۰ درصدی شهریه برخوردار می‌شوند، همچنین دانش‌آموختگان، دانش‌پژوهان، اعضای حلقه‌ها، همکاران آموزشی، اساتید پیوسته و مبلغان گروه یک دفتر تبلیغات اسلامی با معرفی ادارة امور آموزشی یا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر نیز مشمول تخفیف ۵۰ درصدی برای شهریه می‌شوند.

بستگان درجه یک طلاب و مبلغان از تخفیف 30 درصدی برخوردار و سایر ثبت‌نام کنندگان‌‌ از تخفیف 10 درصدی بهره‌مند می‌شوند، همچنین ممتازان هر ترم آموزشی برای ثبت نام ترم بعد مشمول 10 درصد تخفیف شهریه می‌شوند.

انتهای پیام

313/28

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha