جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حرم رضوی

حوزه/ معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری اجتماع عظیم عزاداران امام کاظم(ع) همزمان با غروب شهادت این امام همام، در حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام‌  سیدجلال حسینی با اعلام این خبر گفت: همزمان با سالروز شهادت غریبانه امام کاظم(ع) اجتماع عظیم عزاداران و هیئتهای مذهبی تحت عنوان «غروب اسارت» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این اجتماع عظیم که ساعت 17پنج‌‏شنبه 23 فروردینماه برگزار می‌شود، همچون سال‌های گذشته جمع کثیری از مشتاقان اهل‏بیت عصمت و طهارت(ع) در صحن انقلاب اسلامی گرد هم می‌آیند و به عزاداری و سینه‌زنی می‌پردازند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در پایان این مراسم حجت الاسلام سیدحسین مومنی در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی و در جمع عزاداران سخنرانی می‌کند.

حجت الاسلام حسینی گفت: مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز در این اجتماع به عزاداری و مرثیه‌سرایی در وصف این امام بزرگوار می‌پردازند.

وی یادآور شد: در شب و روز شهادت امام کاظم(ع) برنامههای عزاداری متعددی برای عموم زائران در اماکن حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده که طبق برنامه برگزار می‏‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha