پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضرت آیت الله "مصطفی علما" در حسینیه  ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) بمناسب روز میلاد  امام حسین (ع) و روز پاسدار و نیز میلاد حضرت ابولفضل العباس و روز جانباز

حوزه/آیت الله علما با اشاره به برکات حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از انقلاب تا به امروز، گفت: سپاه پایه اصلی موفقیت ها و پیشرفت های نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) به مناسب روز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار و نیز میلاد حضرت ابولفضل العباس(ع) و روز جانباز اظهار داشت: در ابتدای انقلاب ایران با توطئه دشمنان بخصوص آمریکا و تجزیه کشور روبرو شد که با ورود مقتدرانه سپاه در کنار ارتش این توطئه نقش بر آب شد.

رئیس شورای حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه به حضور مقتدرانه سپاه پاسداران و نیروهای مردمی دردفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در زمان جنگ تحمیلی نیز سپاه پاسداران و بسیج توانستند اتحاد جهان علیه ایران را در هم بشکنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به نقش مهم سپاه پاسداران در مقابل دسیسه های استکبار جهانی، گفت: پس از جنگ تحمیلی نیز سپاه در از بین بردن همه توطئه ها و فتنه ها علیه این نظام و کشور نقش اساسی داشته است.

 وی، علت دشمنی اردوگاه کفرجهانی به سرکردگی شیطان بزرگ از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناکامی دشمنان ایران اسلامی دانست و یادآور شد: به همین دلیل است که می بینیم آمریکا از این نهاد انقلابی چقدر عصبانی است و تحریم و تهدید می کند.


آیت‌الله علما در پایان اظهار کرد:  امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توطئه های دشمنان را نه تنها در کشور بلکه در کل منطقه نقش بر آب می کند و روز به روز بر قدرت و اقتدارش افزوده خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha