چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
 تفقد و تجلیل  آیت الله اعرافی از روحانیون جانباز

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه همزمان با روز جانباز با حضور در منزل دو تن از روحانیون جانباز از رشادت های آنان تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مدیر حوزه های علمیه عصر امروز  همزمان با سالروز ولادت علمدار کربلا حضرت عباس(ع) و روز جانباز با حضور در منزل دو تن از  روحانیون جانباز هشت سال دفاع مقدس، حجج الاسلام والمسلمین علیزاده و صمدی که از اساتید حوزه و دانشگاه هستند،ضمن تجلیل از رشادت های آنان با این دو یادگار دفاع مقدس گفت وگو کرد.

آیت الله اعرافی در این دیدار ها که جداگانه برگزار گردید، گفت: یکی از کارهای که لازم است در حوزه صورت گیرد، جمع آوری خاطرات اسارت و جانبازی روحانیون درطول 8 سال دفاع مقدس و انتشار آن در جامعه برای اثرگذاری بیشتر در نسل جدید است.

مدیر حوزه های علمیه اظهار داشت: مدیریت جدید برای رفع مشکلات و رشد حوزه، تمام تلاش خود را بکار گرفته و بکار می گیرد، در این راستا در آینده نزدیک برنامه 5 ساله حوزه های علمیه ابلاغ خواهد شد.

در این دیدارها حجج الاسلام والمسلمین محمودملکدار، مسئول امور دانش آموختگان حوزه های علمیه نیز حضور داشت.

حجج اسلام والمسلمین علیزاده و صمدی به بیان خاطرات از دوران جانبازی و اسارت  پرداختند و بر خدمت رسانی بهتر به طلاب، رشد حوزه علمیه و انقلابی ماندن حوزه های علمیه و راه اندازی مجمع تشکل اساتید انقلابی تأکید کردند.

لازم به ذکر است حجج الاسلام والمسلمین علیزاده در سال 62درعلمیات والفجر 6 در منطقه دهلران جانباز و سپس به اسارت در آمد.

این جانباز در حال حاضر استاد سطوح عالی حوزه های علمیه است.

صمدی نیز از روحانیونی است که در سال ۶۸ در علمیات والفجر ۸  در منطقه شلمچه در سال ا ز ناحیه دو پا افتخار جانبازی پیدا کرده و در حال حاضر استاد حوزه ودانشگاه است.


40/313

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha