جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
  آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیرکل مرکز پژوهش های اسلامی صداوسیما با حضور در دفتر مدیر حوزه های علمیه با آیت الله اعرافی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله اعرافی امروز در دیدار مدیرکل مرکز پژوهش های اسلامی صداوسیما و هیات همراه که در دفتر مدیر حوزه های علمیه برگزار شد، با اشاره به تدوین اسناد بالادستی در حوزه  گفت: سال 96 سال خوبی از حیث تدوین اسناد جامع بالا دستی بود و در پرتو این اسناد جامع توانسته ایم، طرح های کلانی را در چهار محور درونی حوزه، ارتباط با جامعه، حوزه و نظام اسلامی و حوزه و عرصه بین الملل تعریف کنیم.

وی افزود: در این طرح های کلان همانند طرح کارویژه های روحانیت، طرح آمایش و تاسیس مرکز آموزش های راهبردی از ظرفیت همه نهادهای حوزوی بهره گرفته ایم و مرکز پزوهش های اسلامی رسانه نیز می تواند در جای خود در هرکدام از این طرح های کلان نقش خود را ایفا کند.

آیت الله اعرافی با تاکید به مقوله "فقه معاصر" خاطر نشان ساخت: تلاش کرده ایم فقه معاصر و مباحث مربوط به آن به خوبی رسمیت پیدا کند.

خاطرنشان می شود: در ابتدای این دیدار محمد حسین ظریفیان مدیر کل مرکزپژوهش های اسلامی صداو سیما در گزارشی فعالیت های انجام گرفته در این مرکز را تشریح کرد.

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha