جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله العظمی سبحانی

حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی با انتقاد از نحوه پخت نان درقم گفتند: نان را می سوزانند و به مردم می دهند. سبوس را گرفته و نان را تحویل مردم می دهند این نوع پخت، نه تنها اثر ندارند، بلکه ضرر هم دارد، اما باید نان را سبوس دار کنند و اگر خشک هم می کنند می سوزانند و تحویل مردم می دهند .

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله سبحانی عصر امروز در دیدار دکتر ایرانی خواه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم، به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت در مؤسسه امام صادق(ع) قم برگزار شد، گفتند:  از قدیم الایام به ما یاد دادند که دو نعمتی است که انسان وقتی از دست داد، توجه به آن بیشتر می شود و قدر آن را می داند.

این مرجع تقلید افزودند: اولین نعمت، امنیت است. کشوری که در آن امنیت نباشد، هیچ چیزی ندارد. نعمت دوم سلامت است؛ اما سلامت مهم است و از دولت تشکر می کنیم که برای یادآوری موضوع سلامت، هفته ای به این مسئله اختصاص داد.

 ایشان افزودند: اما در بحث سلامتی باید گفت چند نکته قابل توجه است، اولین مسئله نقش والدین است؛ والدین پایه گذار سلامت در منزل باشند و به فرزندان نسبت به بحث سلامت توجه دهند.

حضرت آیت الله سبحانی گفتند: مرحله دیگر برای ارتقاء سلامت در جامعه،  فرهنگ سازی و مرحله سوم رسانه هستند. اگر این سه دسته با هم متحد باشند، سلامت جامعه تضمین است.   

 معظم له بیان داشتند: جای تشکر است که دولت توجه خاصی به بحث سلامت دارد، اگر چه بیمارستانی در منطقه نیروگاه افتتاح شد، ولی  مسئله ای که منتظر بودیم افتتاح بیمارستان هزار تخت خوابی در پردیسان بود و امیدواریم این بیمارستان هم به زودی افتتاح شود.

 ایشان با انتقاد از نحوه پخت نان درقم گفتند: نان را می سوزانند و به مردم می دهند. سبوس را گرفته و تحویل مردم می دهند این نوع پخت، نه تنها اثر ندارند، بلکه ضرر هم دارد، اما باید نان را سبوس دار کنند و اگر نان را خشک هم می کنند  می سوزانند و تحویل مردم می دهند.

40/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha