پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نعمت زاده

حوزه/ امام جمعه مرند گفت: بزرگداشت مقام علمی آیت الله العظمی سبحانی امسال در استان آذربایجان شرقی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام علی نعمت زاده امام جمعه مرند، ظهر شنبه در نشست با روحانیون شهرستان مرند با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: جنبه مردمی جشن های مذهبی کم رنگ شده است حضور مستقیم مردم در بزرگداشت اعیاد تاثیر مثبتی در تقویت اعتقادات و تبیین ارزش های دینی دارد.

وی با اشاره به افزایش آسیب های اجتماعی تصریح کرد: حدود نیمی از پرونده های موجود در دادگاه های شهرستان مرند، مربوط به نزاع و درگیری است و روحانیون در کاهش این آسیب ها نقش تاثیرگذاری دارند.

امام جمعه مرند ادامه داد: روحانیون باید مردم را به سمت تقویت فرهنگ ایثار و گذشت و خودباوری ترغیب کنند تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده همچنین اظهار داشت: بزرگداشت شیخ محمد فاضل با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی به میزبانی شهر مرند برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: بزرگداشت مقام علمی آیت الله العظمی سبحانی نیز امسال در استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

امام جمعه مرند عنوان کرد: همایش ملاعلی حکیم طهرانی نیز به میزبانی شهرهای قم و تهران در هفته جاری برگزار می شود که مراسمی نیز به همین مناسبت در شهر مرند برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده در بخش دیگری به سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: گفته می شود در این سفر، وزیر علوم در شهرستان مرند حضور پیدا خواهد کرد که امیدوارم شاهد سفر وزرای دیگر به این شهرستان باشیم.

وی همچنین با انتقاد از وضعیت پروژه های نیمه کاره در مرند تصریح کرد: سالیانه خسارت های میلیاردی بابت برخی پروژه های نیمه کاره و پروژه های دارای مشکل به عنوان جریمه از سوی شهرداری مرند پرداخت می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha