جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خرم

حوزه/ فرمانده سپاه عاشورا اقدامات امام جمعه تبریز را بدون هزینه‌ های هنگفت دانست که تنها با عقلانیت و منش خود به الگو تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا، روز یکشنبه در صحن علنی شورای شهر تبریز با اشاره به جایگاه و گسترش قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی در سطح دنیا، اظهار  داشت: بدون آنکه قدرت فرهنگی‌ جمهوری اسلامی ایران بر سایر قدرت‌ها برتری داشته باشد، توفیق نخواهیم یافت، قدرت نرم ما در انقلاب اسلامی نشات گرفته از دین گرایی بود و همین عامل باعث پیروزی انقلاب شد.

فرمانده سپاه عاشورا سال ‌های خدمت به مردم را بسیار کوتاه دانست و تصریح کرد: اعضای شورای شهر معتمد مردم هستند و باید از این فرصت برای خدمت به مردم استفاده کنند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به هویت ایرانی، انقلابی و اسلامی در مدیریت شهری، عنوان کرد: تبریز دارای تاریخ کهنی است که باید از ظرفیت هنرمندان بومی ‌اش برای تجلی فرهنگ غنی استفاده شود؛ تندیس مشاهیر بزرگ ما در سازمان‌ های بین المللی نصب شده و این خلاء توجه به مشاهیر را در داخل کشور نشان می ‌دهد.

سردار خرم با اشاره به اینکه می‌ توان بدون هزینه ‌های کمرشکن، با استفاده از خرد جمعی اقدامات ماندگار و اثرگذار داشت، گفت: امام جمعه تبریز بدون هزینه‌ های هنگفت و تنها با عقلانیت و منش خود به الگو تبدیل شده است؛ کارهای فرهنگی نیاز به عقلانیت دارد نه هزینه هنگفت.

وی در پایان افزود: اگر با مردم شفاف نباشیم، یک روز دچار مشکل خواهیم شد، امیدواریم مانند مجلس شورای اسلامی جلسات شورای شهر تبریز از طریق رادیو پخش زنده شود تا برای مردم شفاف ‌سازی صورت بگیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha