پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 448575
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
نعمت زاده

حوزه/ امام جمعه مرند با حضور سرزده به صحن علنی شورای این شهر، روز شورا را تبریک گفت و خواستار توجه بیشتر مسئولین نسبت به حل مشکلات مردم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام علی نعمت زاده، شنبه شب با حضور سرزده در شورای اسلامی شهر مرند به مناسبت روز شورا، دقایقی در جلسه صحن علنی این شورا شرکت کرد.

امام جمعه مرند با اشاره به رسالت سنگین شورای اسلامی شهر ابراز کرد: کارهای بسیار سخت و مشکلات سنگین مردم و شهر بیشتر بر دوش شهرداری و شورای شهر قرار دارد که باید با فکر جمعی در جهت حل مشکلات، آبرومندانه قدم بردارند.

وی افزود: تغییر و جابجایی فرماندار ویژه شهرستان مرند پیش از سال جدید و سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی، حل مشکلات شهرستان مرند را چند ماه به تعویق انداخت.

حجت الاسلام نعمت زاده تاکید کرد: استحاق مردم مرند بیش از این است و انتظار می رود استاندار آذربایجان شرقی با سفر یکروزه به این شهرستان، در جریان مستقیم مشکلات مرند قرار بگیرند.

امام جمعه مرند در ادامه با انتقاد از برخی کم کاری ها در امور شهری گفت: به عنوان مثال، جداول شهری که استفاده می شود طی کمتر از دو سال، از بین می روند، حداقل انتظار می رود این جداول در حد عمر یک دوره شورای شهر دوام بیاورد.

وی با بیان اینکه مردم فوق العاده مشکلات زیادی دارند، عنوان کرد: برخی ادارات پاسخگوی مطالبات مردم نیستند، بعضی از کارهای مردم که می تواند طی یک هفته یا یک ماه به اتمام برسد، چندین ماه در بوروکراسی اداری به طول می انجامد.

حجت الاسلام نعمت زاده بر ضرورت جلب اعتماد مردم تاکید کرد و ادامه داد: مردم با وجود چنین مشکلاتی از طرفی می بینند که برخی مسئولین به فکر تفریح و اضافه کاری و سفر هستند، اما حقوق کارگران چهارماه عقب افتاده است که این مسائل، بی اعتمادی مردم را نسبت به نظام به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه مرند با انتقاد از عدم حل مشکل احداث بیمارستان جدید مرند تصریح کرد: مرند نیازمند بیمارستان هزار تختخوابی است که متاسفانه در مصوبه استانی نیز احداث این بیمارستان نیامده و حتی در لایحه مجلس نیز اشاره ای نشده است در صورتی که یکی از نیازهای اساسی این شهرستان محسوب می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha