جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون اداری مالی حوزه علمیه مازندران

معاون حوزه علمیه مازندران گفت: آیین تجلیل از اساتید مدارس علمیه استان، همزمان با هفته معلم و با حضور مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد جواد قنبری، معاون حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران گفت: اساتید مدارس علمیه استان همزمان با هفته معلم تجلیل خواهند شد.

وی با بیان این همایش تجلیل از اساتید مدارس علمیه مازندران ۱۶ اردیبهشت در بابلسر برگزار خواهد شد، افزود: در این همایش نماینده ولی فقیه در مازندران، مدیر حوزه علمیه استان و همچنین حجت الاسلام والمسلمین ملک دار، مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور، برگزار می شود.

حجت الاسلام قنبری با اشاره به این که این همایش به پاس تجلیل از زحمات اساتید مدارس علمیه استان درطول یک سال تحصیلی صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: اساتید مدارس علمیه نقش بسیار محوری در رشد و تعالی طلاب بر عهده دارند.

معاون حوزه علمیه مازندران همچنین به تجلیل از تلاش های اساتید باسابقه حوزه علمیه مازندران در این همایش اشاره کرد و گفت: از ده نفر از اساتید قدیمی مدارس علمیه استان با حضور آیت الله طبرسی تجلیل به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام قنبری تعداد اساتید مدارس علمیه مازندران را ۱۷۸ نفر اعلام کرد و افزود: این اساتید در قالب حکم دار و بدون حکم به تدریس دروس حوزوی در مدارس علمیه استان مشغول هستند.

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که بیشترین وظیفه در حوزه را اساتید بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: اساتید حوزه در همه مراحل زندگی دوران طلبگی همراه طلاب خواهند بود.

حجت الاسلام قنبری نقش اساتید در مدارس علمیه را پدرانه توصیف کرد و گفت: این رفتار پدرانه و از روی حسن نیت اساتید حوزه موجب پرورش و تربیت طلابی با اخلاق و رفتار حسنه خواهد شد.

      

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha