پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جبهه عمل اسلامی

حوزه/ جبهه عمل اسلامی گفت: ترور صماد اقدامی خطرناک است و آمریکا و عربستان مسئولیت این جنایت را بر عهده دارند و البته ملتی که تصمیم گرفته با عزت و کرامت زندگی کند و با سربلندی بمیرد در نهایت پیروز است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در پی به شهادت رسیدن صالح صماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن در جریان بمباران هوایی یمن توسط آل سعود، جریان عمل لبنان با صدور بیانیه ای این جنایت را به شدت محکوم کرد و افزود: این تجاوز آمریکایی سعودی بیش از سه سال است که علیه یمن و مردم مقاوم آن جریان دارد و این جنایتی ظالمانه و وحشیانه است که هدف از آن به زانو در آوردن ملتی است که هیچ گاه جز در برابر خدا خم نخواهند شد.

جریان عمل ادامه داد: ترور صماد توسط هواپیماهای ائتلاف آمریکایی- سعودی جنایتی غیر انسانی است و جامعه بین الملل و تمام آزادگان جهان باید برای متوقف ساختن این جنایت ها علیه مردم یمن و تمدن و فرهنگ این کشور به میدان بیایند، زیرا این جنایت وحشیانه هر جنبنده ای را هدف قرار می دهد اما ملت یمن راه خود را انتخاب کرده و تصمیم گرفته آزاد باشد و برای آینده خویش تصمیم بگیرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ترور صماد اقدامی خطرناک است و آمریکا و عربستان مسئولیت این جنایت را بر عهده دارند و البته ملتی که تصمیم گرفته با عزت و کرامت زندگی کند و با سربلندی بمیرد در نهایت پیروز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha