جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 صالح الصماد

حوزه/ انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای به مناسبت شهادت صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پی بمباران متجاوزان سعودی در استان الحدیده،‌ شهادت وی را به ملت و مسئولین یمنی تسلیت گفت و آن را موجب تقویت اراده و استقامت ملت یمن دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری ««حوزه» انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای به مناسبت شهادت صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پی بمباران متجاوزان سعودی در استان الحدیده،‌ شهادت وی را به ملت و مسئولین یمنی تسلیت گفت و شهادت الصماد را موجب تقویت اراده و استقامت ملت یمن دانست.

متن بیانیه به شرح زیر است:

هدف قرار دادن این شخصیت برجسته از سوی کشور های متجاوز، دلیل آشکاری بر شکست و ناتوانی آن ها در میدان جنگ است.

این جنایت مستوجب قصاص و مقابله به مثل است و فرمانده هان متجاوز باید مجازات شوند که خداوند متعال فرمودند:﴿ فَمَنِ اعْتَدَى عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَى عَلَيْكُمْ وَاتَّقُوا اللَّهَ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ﴾.

خون شهید الصماد به اذن خداوند همچون زلزله و آتشفشان آرامش دشمنان را به هم خواهد زد و بر استقامت، پایداری و حرکت ملت یمن در راه حق خواهد افزود و این ملت همچون شهید الصماد که در جبهه ها و خط مقدم، پایگاه های آموزش نظامی و در بین مردم حضور می یافت، به سوی جبهه های جنگ روانه می شوند.

مردم یمن با وجود درد و مصیبتی که با شهادت الصماد وارد شد، باید با اموال و نیرو های انسانی از جبهه ها حمایت کنند و در جبهه داخلی نیز وحدت و همبستگی خود را حفظ کنند.

ما از مردم یمن می خواهیم در تشییع جنازه شهید الصماد و در راهپیمایی که شهید الصماد به آن دعوت کرده بود، مشارکت گسترده داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha