پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علمای یمن

حوزه/ علمای یمن تاکید کردند: هرکسی که در خانه نشسته، اگر توانایی حمل سلاح و مبارزه دارد و اگر به خدا و روز قیامت ایمان دارد دیگر هیچ عذری ندارد و وظیفه شرعی او جهاد در راه خدا است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی حملات جنایتکارانه دیروز عربستان به چهار استان یمن و به خاک و خون کشیدن مسلمانان بی گناه و بی دفاع توسط هواپیماهای آل سعود، انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای از تمام کسانی که توانایی حمل سلاح را دارند، خواست به میدان آمده و در مبارزه با متجاوزان آل سعود مشارکت کنند.

علمای یمن تاکید کردند: در سایه استمرار جنایت های وحشیانه آل سعود علیه مردم یمن که آخرین آنها روز گذشته در چهار استان حجة، بیضاء، صعدة و تعز رخ داد، دیگر راهی باقی نمانده مگر اینکه همه کسانی که توانایی حمل سلاح دارند در جهاد فی سبیل الله مشارکت کرده و با دشمنان متجاوز بجنگند.

در این بیانیه آمده است: از این به بعد هرکسی که در خانه نشسته اگر توانایی حمل سلاح و مبارزه دارد و اگر به خدا و روز قیامت ایمان دارد دیگر هیچ عذری ندارد و وظیفه شرعی او جهاد در راه خدا است.

علمای یمن تاکید کردند: پس از این همه خون به ناحق ریخته شده و این همه پیکر بی جان و قتل عام های وحشیانه توسط آل سعود، دیگر منتظر چه چیزی نشسته اید که راهی جز به دست گرفتن سلام و قیام و جهاد و مبارزه باقی نمانده است؛ چراکه صدای ما به گوش جامعه بین الملل نمی رسد و آنها کاری برای ما انجام نمی دهند و سازمان های حقوق بشر نیز اشکی برای ما نمی ریزند و علمای اسلام نیز برای ما سخنی بر زبان نمی رانند و ملت های منطقه نیز به یاری ما نمی شتابند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha