جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 448765
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
پرچم جدید حرم حضرت معصومه(س)

پرچم جدید گنبد مطلای حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها ظهر امروز طی مراسمی رونمایی و بر فراز گنبد این آستان مقدس به اهتزاز درآمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیین رونمایی از پرچم گنبد مطلای حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) ظهر امروز در آستانه میلاد امام زمان(عج) در سالن امام خامنه‌ای حرم مطهر برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از دعوت مردم به تباهی و فساد توسط منافقین و کافران یاد کرد و گفت: تبعیت از افراد ناآگاه موجب حرکت انسان به سمت باطل و گناه می‌شود؛ بر اساس افشاگری الهی قرآن کریم علیه توطئه کفار، افراد ناآگاه که مردم را به گناه فرا می‌خوانند خود به بدترین گرفتاری‌ها و مشکلات دچار هستند.

همچنین، پرچم جدید گنبد مطلای حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با حضور جمعی از مدیران، معاونان و خادمان این آستان مقدس بر فراز گنبد حرم بانوی کرامت به اهتزاز درآمد.

خاطرنشان می شود: طرح پرچم جدید حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) هم‌زمان با سالروز میلاد بانوی کرامت با تایید  حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس رسید و طی ماه‌های اخیر با جنس ساتن اعلای ایرانی توسط هنرمندان ایرانی تهیه شده که به دو عبارت «السلام علیک یا بنت موسی بن جعفر» و «فاطمه‌المعصومه» و آرم آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) مزین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha