شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 448899
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
همایش خانواده حوزه همدان

حوزه/ طلاب همدان به همراه خانواده و فرزندانشان در همایش خانواده که به همت مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) و مرکز خدمات حوزه علمیه استان، در اردوگاه ابوذر فرهنگی همدان برگزار شد، شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، امروز طلاب به همراه خانواده و فرزندانشان در همایش خانواده که به همت مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) و مرکز خدمات حوزه علمیه همدان، در اردوگاه ابوذر فرهنگی همدان برگزار شد شرکت کردند.

در آغاز این همایش حجت الاسلام عیسی بسطامی، رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه همدان فعالیت های مرکز خدمات را در همدان تشریح کرد و گفت: بیمه در مان و خدمات تامین اجتماعی یکی از خدمات این مرکز به شمار می رود.

در ادامه حجت الاسلام مرتضی رستم پور رئیس اداره ارتباطات و ساماندهی مرکز خدمات حوزه های علمیه بیان داشت: مرکز خدمات برای همسران و فرزندان طلاب علوم دینی سرانه دارد و خانواده باید از برنامه های این مرکز آگاه باشند و از مسؤولام مرکز در خواست برنامه آموزشی و فرهنگی داشته باشند.

آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز در جمع خانواده های طلاب ضمن تشکر از خانواده های ایشان گفت: اگر صبر و استقامت خانواده های طلاب علوم دینی نباشد طلاب و مبلغان نمی توانند در این راه الهی قدم بگذارند.

وی در ادامه با اشاره به زندگی علامه طباطبایی(ره) افزود: علامه می گوید همسرم مرا در نوشتن المیزان بسیار کمک کرد و اگر او نبود من نمی توانستم این کتاب را تالیف کنم.

در ادامه، آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان ضمن تشکر از اساتید حوزه علمیه بیان داشت: طلاب علوم دینی باید در اول راه طلبگی درس را خوب بخوانند و خانواده ایشان باید با استقامت در این راه آنان را کمک کنند.

وی ادامه داد: بزرگتری آفت در زندگی طلبگی اشتغال در کنار تحصیل است، جامعه امروز نیاز به مبلغان درس خارج رفته باسواد دارد.

مدیر حوزه علمیه همدان گفت: ورود فرهنگ غرب با جشنواره های بین المللی همچون ۲۰۱۸ یکی از تهدیدات بزرگ برای همدان و جامعه است و در این زمانه جامعه نیازمند مبلغان باسواد و با برنامه است.

حجت الاسلام امیری، کارشناس فضای مجازی در پایان مراسم با اشاره به تهدیدات فضای مجازی خاطرنشان کرد: سیستم عامل اندروید و فضای های ذخیره سازی اطلاعات فضای امنی نداشته و باید جامعه نسبت به استفاده صحیح از این وسایل جدید آموزش ببینند.

 در پایان مراسم از اساتید حوزه علمیه همدان به مناسبت فرا رسیدن روز معلم و خانواده های طلاب و مبلغان تقدیر به عمل آمد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha