پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ترکمانه مدیر کل کمیته امداد همدان

حوزه/مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)همدان گفت: نقش مبلغان در فعالیت نهاد هایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) به تحقیق بالا است و مبلغان باید در راستای فعالیت های این نهاد انقلابی ما را یاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از همدان، پیمان ترکمانه، ظهر امروز در همایش مبلغین حوزه علمیه همدان در جمع مبلغان و طلاب اظهار داشت: سؤالی که ذهن بنده مرا مشغول خود کرده بود این است که آیا مبلغان که تأثیر بسزایی در جامعه دارند از فعالیت‌های کمیته امداد با خبر هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان تصریح کرد: بر خود لازم دانستم که از مدیر حوزه علمیه همدان آیت‌الله موسوی اصفهانی بخواهم که زمانی را به من در جمع طلاب اختصاص دهند تا بتوانم توضیحاتی را برای طلاب و مبلغان در راستای فعالیت‌های کمیته امداد در استان بدهم.

وی افزود: نقش مبلغان در فعالیت نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) به تحقیق بالا است و مبلغان باید در راستای فعالیت‌های این نهاد انقلابی ما را یاری کنند.

ترکمانه خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در تمام مبانی و تکالیفی که دارد نیاز دارد، تا اعتماد مردم که ارکان اصلی جامعه هستند را نسبت به آنچه انجام می‌دهد به دست بیاورد.

وی گفت: امروز 82 هزار نفر در همدان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند و بیش از 125 خدمت گوناگون به افراد تحت پوشش ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان افزود: برکات و ثمرات امروز به لطف خدای تعالی همه‌اش مدیون انقلاب اسلامی است و اگر این خدمات به نیازمندان ارائه نمی‌شد جامعه و افراد نیازمند چه وضعیتی داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در سال 96 با سه درصد از منابع استان که کل سهم کمیته امداد در استان است و با این تفاسیر کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان توانسته 16 درصد اشتغال‌زایی داشته باشد که 63 درصد فعالیت‌های کمیته امداد برای زنان سرپرست خانواده انجام‌شده است.

ترکمانه افزود: سعی کرده‌ایم با ایجاد شغل در روستاها جلوی مهاجرت‌ها  را بگیریم و در مسئله اقتصاد مقاومتی سعی بر حمایت از تولید داخل و کشاورزی را در استان داشته‌ایم.

وی گفت: در سال 95 مردم همدان 5.5 میلیارد تومان به کمیته امداد امام خمینی(ره) زکات پرداخت کرده‌اند و این مبلغ در سال 96 به 6 میلیارد رسیده است.

وی تصریح کرد: کمک‌های مردمی هم در باب صدقات و هم در باب کمک‌های مردمی همه‌ساله رو به افزایش است و این اعتماد خیلی خوب است و من از مبلغان این درخواست را دارم که در راستای اعتمادسازی ما را کمک کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha