جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شورای سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیرجند

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: اگر پای آرمان‌های انقلاب باقی بمانیم، اگر با شعار عدل عدالت را برقرار سازیم و اگر با شعار علم همه کارها را دانش‌بنیان کنیم و و برای کوتاه کردن دست ستمگر باشد بی‌شک این انقلاب، اسلام و آرمان؛ دنیا را بهشت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، صبح امروز در شورای سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید آیت الله دکتر بهشتی اظهار داشت: این ستاد مرکب از نخبگان، کارآزمودگان، ائمه جمعه و افراد حقیقی و حقوقی بوده و هشت ماه فرصت دارد  و تاکنون شکل مهندسی کار تبیین شده است. سؤال اینجاست که می خواهیم چکار کنیم و چه نتیجه ای بگیریم؟

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان این که هرچیزی در نتیجه خلاصه می شود و چهل سال علامت کمال و رشد و نتیجه عقلانی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه شعارهای مردم انقلابی، اندیشه توده های مردم ستمدیده که زیر بار استعمار له می شدند پیش نظر است، گفت: شیوه و منش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و بعد از آن تجربه چند ده ساله از وجود رهبری فرزانه انقلاب به عنوان اسوه را باید به نسل جوان منتقل کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اضافه کرد: اگر پای آرمان‌های انقلاب باقی بمانیم، اگر با شعار عدل عدالت را برقرار سازیم و اگر با شعار علم همه کارها را دانش‌بنیان کنیم و و برای کوتاه کردن دست ستمگر باشد بی‌شک این انقلاب، اسلام و آرمان؛ دنیا را بهشت می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی متذکر شد: بعد از 40 سال که از عمر انقلاب می گذرد باید عقل خود را تنظیم کنیم و این یعنی اگر بعد از گذشت این مدت مشکلی وجود دارد، مشکل از خود ما مسئولان است، لذا باید بدانیم اگر درست عمل نکنیم خودمان ضرر می‌کنیم که هدف این ستاد نشان دادن این امر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه چهل سال است که از انقلاب گذشته است، بیایید این انقلاب را پیاده کنیم، گفت: امیدواریم این ستاد توانمند با این استعداد و فرصت هشت ماهه ای که دارد بتواند در 22 بهمن امسال به نتیجه‌ای روشن و شفاف که همه مردم را از خواب غفلت بیدار کند، برسد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم این نتیجه را بگیریم باید بعد از 40 سال از عمر انقلاب سرنوشت کشور و سرنوشت جهان تغییر کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha