پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که شهدا رفتند تا جوان ایرانی سربلند باشد، گفت: استکبار جهانی بعد از شکست در حملات نظامی رو به تهاجم فرهنگی آورده است و پیروزی در برابر این هجمه‌ها و توطئه‌ها آگاهی و هوشیاری جوانان را که هدف دشمن هستند، می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، صبح امروز در جمع جوانان منتخب شهرستان تاکستان که در دفتر امام جمعه تاکستان برگزار شد، گفت: هزینه امنیت را که هزینه بالایی هم بوده، پرداخت کرده ایم و امروز ما باید قدر امنیت را که ثمره خون هزاران شهید است را بدانیم و نگذاریم دشمن به آن صدمه ای بزند.

عضو خبرگان رهبری افزود: جوانان مومن ایران تربیت یافته مکتب اسلام ائمه معصومین(ع) بوده و با رهبری حضرت امام خمینی (ره)  و با تبعیت از فرامین ایشان و با عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری همیشه سربلند و پیروز خواهند شد.

وی اظهار کرد: آحاد جامعه، بخصوص جوانان و نوجوانان باید بدانند که سربلندی کشور از خون شهیدان نشات می گیرد و رزمندگان نیز با اعتقاد به آرمان های بلند انقلاب و عشق به وطن جنگیدند و این ویژگی به عنوان میراثی با ارزش باید توسط نسل سوم و چهارم انقلاب حفظ و حراست و به آیندگان منتقل شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت:  دشمن و استکبار جهانی بعد از شکست در حملات نظامی رو به تهاجم فرهنگی آورد که پیروزی در برابر این هجمه‌ها و توطئه‌های دشمن آگاهی و هوشیاری جوانان را که تیر هدف دشمن هستند، می‌طلبد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین بیان کرد: نسل جوان باید بداند که شهدا حاضر نبودند حتی یک وجب از خاک میهن مان به دست دشمن بیفتد، شهدای ما ایثارگری کردند و شما جوانان باید بدانید  که در این عرصه  چگونه از ارزش های شهدا دفاع کرده و اجازه ندهید دشمنان قسم خورده این آب وخاک به کشور عزیز ما جسارت وتعدی نمایند.

وی ادامه داد: آمریکا و همدستانش بدانند که ملت مسلمان ایران سرمایه عظیم الهی است و برای حفاظت و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، هزینه سنگین و فرزندان عزیزی تقدیم کرده است.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد:  ملت ایران نشان داده که دارای غیرت و جوانمردی است و هیچ تهدیدی آنها  را تحت تأثیر قرار نمی دهد، چرا که امروزه این تهدیدات که بیان  می شود، با توجه به  فرمایشات رهبر معظم انقلاب تو خالی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha