جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: در حال حاضر حفظ آرمان ها و دستاوردهای انقلاب و آسیب شناسی تهدیداتی که می تواند انقلاب را تهدید کند، سه اصل مهم و اساسی است که باید توجه ویژه ای به آنها شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی صبح امروز در جلسه ای با مسئولین حلقه های صالحین مدارس علمیه استان قزوین گفت:  دو اصل «جمهوریت» و «اسلامیت» از اصول جدایی‌ناپذیر انقلاب اسلامی است، چرا که ملت آزاده ایران برای استقرار، استمرار و تداوم جمهوری اسلامی هزینه‌های بسیاری را متحمل شده‌اند و شهدای بسیاری تقدیم کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین افزود: انقلاب اسلامی تاثیرات بسیاری در جهان به‌ویژه در منطقه گذاشت و با بیداری ملت‌ها اهداف شوم و منافع کشورهای استعمارگر را به خطر انداخت .

وی با بیان اینکه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی در طی چهل سال عمر با برکت انقلاب، برای مردم ایران بی‌هزینه نبود، یادآور شد: ملت انقلابی، با بصیرت و هوشیاری خود در سایه رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری از استقلال و آزادی میهن اسلامی دفاع کرده و هرگز از توطئه‌ها و دسیسه‌هایی همچون جنگ تحمیلی، ترور شخیصت‌های سیاسی و دانشمندان هسته‌ای، تحریم اقتصادی و ایجاد موانع در دست‌یابی به فناوری هسته‌ای نهراسیده است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی موهبتی الهی است که باید شکرگزار آن بود، چرا که این کشور مقتدر ثمره یک عمر مبارزه مردم ایران تحت لوای ولایت فقیه است.

وی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر حفظ آرمان ها و دستاوردهای انقلاب و آسیب شناسی تهدیداتی که می تواند انقلاب را تهدید کند، سه اصل مهم و اساسی است که باید توجه ویژه ای به آنها شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha