جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
۱

حوزه/ همزمان با رویش گلهای محمدی از مقام آوران قرآنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در بیست ودومین جشنواره قرآن وعترت وزارت بهداشت با حضورنخبگان قرآنی وپزشکی کشور و با تلاوت استاتید بین المللی قرآنی آقایان سید محمد جواد حسینی وحاج مصطفی اصفهانیان درسالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی کاشان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن توسط  اساتید بین المللی قرآنی، دکتر گیلاسی معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان طی سخنانی با ارائه گزارشی از فعالیتهای فرهنگی و قرآنی این دانشگاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی کاشان در جهت تبیین و گسترش مسائل قرآنی تاکنون برنامه های متنوعی را برگزار کرده است.

وی برگزاری بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با حضور نخبگان قرآنی و پزشکی کشور در بخشهای دانشجویان، اساتید و کارکنان را از مهمترین برنامه های قرآنی در سال گذشته این دانشگاه عنوان کرد و با بیان این که دانشگاه علوم پزشکی کاشان، یکی از دانشگاه های موفق برنامه های قرآنی در سطح کشور است، گفت: این دانشگاه در بخش قرآن در سال 95 تعداد 16 رتبه برتر کشوری را به دست آورد و در سال 96 به دلیل تلاش های بیشتر در توسعه فرهنگ قرآنی، این تعداد به 26 رتبه ارتقاء پیدا کرد.

گیلاسی با  بیان این که دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای هفتفتین سال رتبه دوم را در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور در بخش قرآن و عترت کسب کرده، از تلاش های اساتید، دانشجویان، اعضای هیئت علمی، کارکنان، مدیریت و کارکنان فرهنگی قرآن و عترت این دانشگاه در فعالیت های قرآنی تشکر و قدردانی کرد.

 وی، با بیان این که ایجاد شادابی، مسئولیت پذیری و توسعه فرهنگ ملی و میهنی در قرآن نهادینه شده، گفت: اگر برنامه های قرآن و عترت را توسعه دهیم، خواهیم توانست به اهداف دیگری مدنظر خود دست پیدا کنیم.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان  با بیان اینکه در این دانشگاه تعدادی حافظ کل ، 17 ، 16  و 60 نفر حفظ یک جزء قرآن را تربیت کرده، گفت: امیدواریم خداوند به ما توفیق بدهد که بتوانیم در کنار سفره قرآن خدمت گذار مردم و نظام مقددس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

شایان ذکراست در پایان از مقام آوران ودست اندرکاران ییست و دومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی کشور و حاج مصطفی اصفهانیان کسب کننده مقام اول سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از دارالمومنین کاشان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha